رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: سال‌هاست مشکلات ری به قوت خود باقی است و این مشکلات با شعار دادن حل نمی شود.
کد خبر: ۲۴۹۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 21 June 2016
علیرضا دبیر در دویست و شصت و نهمین جلسه رسمی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران  در خصوص مشکلات ری، اظهار داشت: نباید در خصوص  ری شعاری صحبت کنیم، متاسفانه سال‌هاست این مشکلات در ری وجود دارد و چه در دولت قبل چه در این دولت توجهی برای رفع مشکلات مردم این منطقه نشده است.

وی ادامه داد: فرماندار گزارش بدهد که دولت در این منطقه چه کرده است، سال‌هاست مشکلات این منطقه مطرح می‌شود ولی در عمل اقدامی نمی‌بینیم و مردم این منطقه نیازمند کار عملی برای رفع مشکلاتشان هستند.

دبیر به عملکرد شهرداری در این منطقه هم انتقاد کرد و گفت: مسئولین شهرداری باید به مردم پاسخگو باشند که چرا اعتبارات نقدی را در این منطقه شهرداری تخصیص نمی‌دهند یا چرا  شرکت «خاکریزآب » در این منطقه به تعهداتش عمل نمی‌کند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: من اهل این منطقه هستم و سال‌ها مشکلات مردم این منطقه را از نزدیک دیده‌ام. همه  طی سال‌های اخیر در خصوص رفع مشکلات این منطقه حرفهای خوبی می‌زنند ولی در هنگام عمل عقب می روند و دوباره مردم می‌مانند و مشکلاتشان که به قوت خود باقی است. نیازی به تشکیل کارگروه برای رفع مشکلات این منطقه نیست کافیست به تعهداتمان که مصوب هم شده عمل کنیم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار