اداره ورزش و جوانان با همکاری شهرداری های شهرستان پاکدشت و هیات ورزش های همگانی به مناسبت میلاد امیرالمومنین (ع) و روز پدر همایش بزرگ کوهپیمایی خانوادگی را در ارتفاعات توچال برگزار می کند.
کد خبر: ۲۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴ 19 April 2015
به گزارش مهر، اداره ورزش و جوانان با همکاری شهرداری های شهرستان پاکدشت و هیات ورزش های همگانی به مناسبت میلاد با سعادت امیرالمومنین (ع) و روز پدر همایش بزرگ کوهپیمایی خانوادگی را در ارتفاعات توچال برگزار می کند.

این همایش با هدف تقویت و توسعه ورزش همگانی در ۱۲ اردیبهشت ماه  انجام خواهد شد و جوایز ارزنده ای برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده که به قید قرعه به آنان اعطا خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری این همایش  اظهار داشت: هلال احمر، سپاه و شهرداری ها، اداره ورزش وجوانان را در برگزاری هرچه باشکوه تر برگزار شدن این همایش یاری خواهند کرد و امیدواریم با استقبال شهروندان روز به یادماندنی دیگری در تقویم ورزش شهرستان پاکدشت رقم بخورد.

کامران پازوکی اظهار کرد: به منظور سهولت رفت و آمد شرکت کنندگان در این همایش، وسیله ایاب و ذهاب در نقاط مختلف شهرستان تدارک دیده شده که از ساعت ۷ صبح در خدمت دوستداران کوهنوردی خواهند بود. 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار