نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت:وجود شهرکهای صنعتی بزرگ و مهاجر پذیر بودن آن و وجود شاهراه ارتباطی و مسیر ترانزیتی امام رضا(ع) ایجاب میکند تا پاکدشت از لحاظ درمانی تقویت شود.
کد خبر: ۲۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸ 14 April 2015
به گزارش مهر، معاون وزیر راه و معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه شهید بهشتی به همراه نماینده و فرماندار شهرستان پاکدشت طی بازدید از بیمارستان شهدای این شهرستان از آخرین مراحل تکمیل پروژه بازدید کردند.

نماینده پاکدشت در حاشیه این دیدار با اشاره به اهمیت تسریع درساخت بیمارستان گفت: دولت رویکرد نسبتا مناسبی در مقوله بهداشت و درمان داشته است و بخش اعظمی از مشکلات درمانی با اجرای طرح تحول سلامت برطرف شده اما در زمینه توسعه زیرساختهای بهداشتی نیز باید نگاه ویژه ای به شهرستان هایی چون پاکدشت وجود داشته باشد.

فرهاد بشیری اظهار کرد: وجود شهرکهای صنعتی بزرگ در این شهرستان و مهاجر پذیر بودن آن و وجود شاهراه ارتباطی و مسیر ترانزیتی امام رضا(ع) ایجاب می کند تا پاکدشت از لحاظ درمانی تقویت شود.

وی بر استفاده از نیروها و پرسنل بومی شهرستان پاکدشت در بخش های مختلف این مرکز تاکید کرد و افزود: این بیمارستان علاوه بر خدمات درمانی و پزشکی در زمینه اشتغال نیز برای پاکدشت بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

شایان ذکر است مطابق وعده مسئولان،درهای بیمارستان صدتختخوابی شهدای پاکدشت طی ماه های آینده به روی مردم باز خواهد شد
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار