پاکبانان خدمات شهری و بازیافت نواحی ده گانه شهرداری منطقه یک به مناسبت هفته زمین پاک توسط مدیریت شهری شمال تهران در جشن حامیان سبز مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۲۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 27 April 2016
سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک در همایش حامیان زمین پاک که در بوستان بصیرت (خرگوش دره ) برگزار شد با تقدیر از کارگران خدمات شهری و بازیافت شهرداری این منطقه اظهار داشت: پاکبانان حافظان محیط زیست هستند که برای داشتن شهری سبز، پاک و... با همت خویش تلاش می کنند و هر تقدیری از این عزیزان ، زحمات آنها را جبران نمی کند.

وی گفت : بدون شک اگر زباله‌ای که توسط پاکبانان از سطح شهر جمع آوری می‌شود توسط شهروندان به درستی تفکیک شده باشد، وظیفه نیروهای زحمت کش پاکبان در مسیر درستی قرار گرفته و در ‌‌نهایت هزینه‌هایی که صرف جمع آوری زباله از سطح شهر می‌شود، برای افزایش سطح خدمات رسانی شهری لحاظ می شود.

کارگران تصریح کرد: در این همایش شهروندان با تشکیل زنجیره ای انسانی با عنوان حامیان زمین پاک ، طوماری را به امضای تک تک افراد درآورده و از زمین به عنوان یکی از موهبت های ویژه شگفتی های آفرینش حمایت کردند.

معاون شهردار منطقه یک افزود: این برنامه با پاکسازی بوستان بصیرت (خرگوش دره) و اجرای برنامه هایی از قبیل موسیقی ، نمایش ویژه زمین پاک و محیط زیست و.... برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار