عضو شورای اسلامی شهر ورامین گفت: پیگیری فضای سبز و مصلی نماز جمعه خیرآباد از برنامه‌های مهم امسال است که باید پیگیری شود.
کد خبر: ۲۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸ 12 April 2015
به گزارش  فارس علی خانی اظهار داشت: با حمایت و مساعدت سایر اعضای شورای اسلامی شهر ورامین ایجاد فضای سبز (پارک) و ساخت مصلی نماز جمعه خیرآباد یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها است که به‌طور جدی پیگیری می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر ورامین افزود: سال‌ها است که منطقه خیرآباد و مدرس با توجه به وسعت و جمعیت از داشتن فضای سبز و مکانی برای تفریح خانواده در فقر به سر می‌برد و باید ترتیبی اتخاذ کنیم تا این مهم برای همشهریان منطقه خیرآباد فراهم شود.

خانی با تشکر از همکاری و مساعدت سایر اعضای شورای اسلامی شهر ورامین به منطقه خیرآباد و مدرس بیان داشت: منطقه خیرآباد و مدرس از مناطق محروم بوده و چهره شهر خود بیانگر این واقعیت است.

وی به پیگیری رئیس شورای اسلامی شهر ورامین برای شهرک صنعتی ورامین از استانداری تهران اشاره کرد و افزود: با هماهنگی به‌عمل آمده با شهردار ورامین مقرر شد تا در امسال نیز وضعیت مناطق و کوچه‌های خیرآباد برای آسفالت و ... توجه بیشتری شود.

خانی به عدم وجود مصلی برای برگزاری نمازجمعه در خیرآباد اشاره کرد و گفت: امیدواریم این موضوع مهم نیز با اختصاص زمین مناسب برای ساخت مصلی هموار شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار