روز سه‌شنبه هفته جاری، پدیده قابل‌توجهی در غرب پیش‌بینی نمی‌شود، ولی در مرکز، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق و به صورت پراکنده در شمال کشور بارش رخ خواهد داد.
کد خبر: ۲۱۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵ 17 April 2016
روز آینده در جنوب استان همدان، شمال استان لرستان و شرق استان تهران، بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال رخداد سیلاب پیش‌بینی می‌شود، این شرایط در استان خراسان رضوی تا روز سه‌شنبه هفته جاری حاکم است.

 با توجه به اطلاعات هواشناسی با عبور امواج کم‌دامنه تراز میانی جو و همراهی آن با نفوذ هوای سرد بر روی دریای خزر و مناطق شمالی کشور، امروز و فردا کاهش دما و بارش باران در شمال شرق و شرق سواحل خزر رخ می‌دهد؛ بارش در برخی مناطق کوهستانی به صورت برف خواهد بود.

همچنین طی این مدت، در پاره‌ای از مناطق غربی و شرقی کشور در برخی ساعات، ابرناکی افزایش یافته و در پاره‌ای از نقاط رگبار باران و وزش باد شدید در اوایل شب و بعدازظهر رخ می‌دهد.

روز سه‌شنبه هفته جاری، پدیده قابل‌توجهی در غرب پیش‌بینی نمی‌شود، ولی در مرکز، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق و به صورت پراکنده در شمال کشور بارش رخ خواهد داد.

همچنین دما نیز در شمال کشور روند افزایشی خواهد داشت، امروز نیز در برخی ساعات در استان‌های اصفهان، قم، تهران، البرز و سمنان وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

در سه روز آینده، وزش باد شدید در شمال شرق، شرق و جنوب شرق دور از انتظار نیست همچنین بارش باران گاهی با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال رخداد سیلاب در روز آینده در جنوب استان همدان، شمال لرستان و شرق استان تهران و تا روز سه‌شنبه در خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا سه‌شنبه هفته جاری در جاده‌های کوهستانی در البرز مرکزی و ارتفاعات البرز و شمال غرب خراسان رضوی بارش برف و باران در برخی ساعات، موجب لغزندگی جاده‌ها خواهد شد.

از بعدازظهر دوشنبه و روز سه‌شنبه هفته جاری به سبب وزش باد شدید، پدیده گرد و خاک در جنوب شرق و شرق کشور در استان‌های سیستان و بلوچستان، شرق کرمان، شرق یزد و هرمزگان موجب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش دید افقی خواهد شد.

آسمان استان تهران روز آینده کمی ابری همراه با وزش باد و در پاره‌ای نقاط بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، همچنین روز سه‌شنبه هفته جاری آسمان تهران نیمه ابری، در بعدازظهر همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمیته دما در این استان فردا به ترتیب‌ 18 و 8 درجه خواهد بود.

در 24 ساعت آینده استان‌های چهارمحال و بختیاری و همدان با دمای یک درجه بالای صفر سردترین استان‌های کشور و استان‌های خوزستان و هرمزگان با دمای 32 درجه بالای صفر ‌گرمترین استان‌های کشور هستند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: سیل ، کشور ، استان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار