معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 گفت: 364 واحد مزاحم و آلاینده در خیابان خلازیر این منطقه شناسایی و پرونده اولیه برای آنها تشکیل شده است.
کد خبر: ۲۰۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 09 April 2016
مسعود سلیمی با بیان اینکه این فعالیت در راستای اجرای طرح ویژه مشاغل مزاحم وآلاینده در سطح شهر تهران در حال اجرا است، افزود: اداره ساماندهی در نیمه دوم سال 94 با همکاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل 364 واحد را در خیابان خلازیر شناسایی کرد که از این تعداد رأی بند 20 برای نزدیک به 200 واحد صادر و ابلاغ شده و مابقی نیز در حال صدور رای و ابلاغ است. 

وی همچنین به اجرای 111 رأی بند 20 در سال گذشته اشاره کرد و افزود: این آرا در قالب تعطیلی، انتقال وتمهید واحدهای صنفی آلاینده محیط زیست بوده که با پیگیری مداوم کارشناسان ساماندهی در نواحی اجرای رأی شده است. 

سلیمی خاطر نشان کرد: این واحدها شامل آهنگری، آبکاری، خدمات خودرو، کابینت فروشی، قهوه خانه، کارواش اتومبیل و برخی مشاغل دیگر بوده است.

وی در ادامه به فعالیتهای اجرا شده درخصوص مبارزه با جانواران مضر شهری طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: طی سال 94 بیش از 6 هزار و 470 منفذ فعال و غیر فعال شناسایی و تمام منافذ فعال طی 3 مرحله طعمه گذاری، انسداد و لانه کوبی شده است.

سلیمی افزود:علاوه بر این اکیپ زنده گیری سگهای بلاصاحب اعزامی از سوی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درطول سال 94 با همکاری و نظارت اداره ساماندهی 208 پیام مردمی 137 را انجام و 1398 قلاده سگ بلاصاحب را از طریق گشت زنی وپیام شهروندی زنده گیری واز منطقه خارج کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار