به گزارش ایسنا، حسین بشردوست در این زمینه اظهار کرد: با توجه به حجم بالای سفرهای داخلی و خارجی پایتختنشینان، 45 مورد شکایت از نحوهی خدماترسانی دفاتر خدمات مسافرتی و تاسیسات گردشگری تا پایان دور اول سفرهای نورزی به این اداره کل رسیده است که بلافاصله طرح شکایت مسافران در دستور کار کمیسیون رسیدگی به شکایات قرار گرفت و اغلب موارد در نهایت منتج به صدور رای شد.
وی با بیان آنکه نظارت در استان تهران با هماهنگی فرمانداران و کارشناسان این اداره کل در 16 شهرستان به طور گسترده و برنامهریزی شده صورت گرفته و میگیرد، افزود: این بازرسیها ابزاری موثر در ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به گردشگران و مسافران است.
به گفتهی بشردوست، صدور حکم تعلیق 9 دفتر خدمات مسافرتی و 31 تذکر به تاسیسات گردشگری نتیجهی این بازرسیها بوده است.
وی از همشهریان خواست در صورت نارضایتی از نحوه ارائه خدمات دفاتر خدمات مسافرتی و تاسیسات گردشگری مراتب را به شماره تلفنهای 88934844 و 88934845 و 09629 منعکس کنند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی کارشناسان این اداره کل قرار گیرد.