کارگاه های 6 و 7 کارخانه آسفالت شهرداری تهران آلاینده تشخیص داده شده است‌.
کد خبر: ۱۷۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 27 January 2016
رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از کارخانه آسفالت و معادن شن و ماسه منطقه 18 گفت‌: کارگاه های 6 و 7 کارخانه آسفالت شهرداری تهران بر اساس رای صادره آلاینده تشخیص داده شده که از مسئولان مربوطه خواستیم این کارگاه‌ها پلمپ شود.

وی افزود : هم اکنون در کارخانه آسفالت منطقه 18، کارگاه‌های 6 و 7 و 9 که هر سه متعلق به شهرداری تهران است فعال هستند.

وی گفت: کارگاه 9 استاندارهای لازم فعالیت را داراست و مشکلی برای ادامه فعالیت آن وجود ندارد اما کارگاه‌های 6 و 7 بر اساس رای صادره باید پلمپ شود.

حافظی همچنین در خصوص معادن شن و ماسه نیز گفت: یکی از گودبرداری‌های معدن شن و ماسه ابرگودالی است به مساحت 4 هکتار و در قلب منطقه 18 که بر خلاف قوانین بیش از استانداردها بهره‌برداری شده و هم اکنون عمق آن بیش از 110 متر است.

عضو شورای شهر با اشاره به خطرات و آلودگی های زیست محیطی، صوتی و تنفسی ناشی از فعالیتهای معادن شن و ماسه افزود: در این معادن دو بخش خصوصی و یک بخش دولتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مشغول به کار هستند که البته پس از پیگیریهای لازم از 6 ماه پیش بخش مربوط به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تعطیل شد اما دو بخش خصوصی دیگر همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

حافظی گفت: این معادن در گذشته مجوز داشتند اما تاریخ این مجوزها تمام شده و ما از اداره کل صنایع تهران و شورای تامین استان می‌خواهیم که برای تعطیلی این دو بخش نیز اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار