سرهنگ آدینه وند در جمع خبرنگاران خبر داد:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت از کاهش ۲۰۰ درصدی تفادفات منجر به فوت در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته در پاکدشت خبر داد.
کد خبر: ۱۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 27 March 2015
به گزارش مهر، عصر روز پنجشنبه سرهنگ سلمان آدینه وند در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران با اشاره به موفقیت پلیس پاکدشت در کاهش تصادفات منجر به فوت اظهار داشت: نیروی انتظامی تلاش کرده است تا در زمینه رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از فرهنگ سازی و آموزش همگانی استفاده کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: در کنار آموزش و برگزاری کلاس های متعدد، تلاش شده است تا از طرح همیار پلیس برای گسترش فرهنگ رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی استفاده شود و به همین منظور گروه های همیار پلیس در ایام نوروز در کنار نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت به اقدامات توجیهی می پردازند.

استقرار ۱۲ ایستگاه نوروزی در پاکدشت

این مسئول با اشاره به استقرار بیش از ۱۲ ایستگاه نوروزی برای تسهیل در رفت و آمد مسافران نوروزی بیان داشت: با تلاش های صورت گرفته و حمایت های فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در ایام نوروز بیش از ۱۲ ایستگاه نوروزی در سطح شهرستان مستقر شده اند و به خدمت رسانی به مسافران می پردازند.

وی با اشاره به کاهش بیش از ۲۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در هفته نخست نوروز امسال نسبت به سال گذشته ادامه داد: با تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی پاکدشت و رعایت قوانین توسط شهروندان و رانندگان، تصادفات منجر به فوت در جاده های مواصلاتی شهرستان بیش از ۲۰۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

این مسئول متذکر شد: با توجه به حجم تردد در جاده های مواصلاتی شهرستان پاکدشت بویژه جاده امام رضا(ع)، هنوز تصادفات منجر به فوت در این محورها رخ نداده و تصادفات جرحی نیز با کاهش ۱۲ درصدی روبرو بوده است.

هیچ سرقت مسلحانه ای در پاکدشت گزارش نشده است

سرهنگ آدینه وند با تأکید بر جدیت پلیس در برخورد با سرقت هایی نظیر سرقت مسلحانه و سرقت احشام اضافه کرد: با تلاش مأموران انتظامی پاکدشت طی ماه های اخیر هیچ سرقت مسلحانه و احشامی در سطح این شهرستان گزارش نشده است.

وی با اشاره به ناامن بودن خودرو پراید و علاقه مندی دزدان برای سرقت این خودرو گفت: بر اساس آمارهای دریافتی بیش از ۷۰ درصد خودروهای مسروقه را پراید تشکیل داده و سارقان تمایل به سرقت این خودرو دارند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار