مسئول کمیته حمل و نقل سفرهای نوروزی استان تهران با اشاره به این نکته که ۲۰ درصد سفرهای نوروزی در استان تهران انجام می شود گفت: هزار راهدار در استان تهران به مسافران نوروزی خدمت رسانی می کنند.
کد خبر: ۱۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵ 18 March 2015
به گزارش مهر، فریبرز واحدی با اشاره به پیش بینی های انجام شده برای تسهیل در سفرهای نوروزی مردم اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته از سفرهای نوروزی امسال و برنامه ریزی هایی که در استانداری تهران انجام گرفت، تمهیدات لازم برای تسهیل در رفت و آمد مسافران در ایام تعطیلات نوروزی پیش بینی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: پیش بینی های لازم در بخش های مختلف حمل و نقل هوایی، جاده ای و ریلی و تأمین سوخت مناسب در جایگاه های ثابت و سیار انجام گرفته است.

۲۰ درصد سفرهای نوروزی در مسیرهای استان تهران انجام می شود

وی با اشاره به آغاز دور سفرهای نوروزی ادامه داد: طی امروز و فردا شهر تهران مبدأسفرهای نوروزی بسیاری از شهروندان محسوب می شود به همین خاطر از فردا شاهد ترافیک بیشتری در نقاط مختلف شهر خواهیم بود.

مسئول کمیته حمل و نقل سفرهای نوروزی استان تهران اضافه کرد: در بخش حمل و نقل جاده ای، پایانه های موجود با افزایش ناوگان مسافربری عمومی و اتوبوس، پیش بینی های لازم را برای میزبانی از مسافران نوروزی کرده اند.

واحدی عنوان کرد: همچنین ایستگاه راه آهن تهران نیز در این ایام، ظرفیت خود را افزایش و در بخش حمل و نقل هوایی نیز فرودگاه مهرآباد تهران اقدامات مهم و قابل توجهی را در دستور کار خود قرار داده است.

فعالیت راهداران تا پایان فروردین ماه ادامه دارد

این مسئول با اشاره به پیش فروش اینترنتی بلیط های نوروزی گفت: درصدی از بلیط های نوروزی به صورت پیش فروش اینترنتی در اختیار مسافران قرار گرفت و مابقی بلیط ها نیز به صورت حضوری به  متقاضیان داده شد.

وی سپس به تلاش های راهداران کشور در این زمینه اشاره کرد و گفت: راهداری از بخش های پویا محسوب می شود و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مقرر شده تا راهداران تا پایان فروردین ماه در مسیرهای مهم استان تهران مستقر باشند

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران یادآور شد: بیش از سیزده هزار و پانصد راهدار در سطح کشور در ایام نوروز مشغول خدمت رسانی به مردم هستند که در این میان یکهزار راهدار در جاده های استان تهران مستقر هستند و با ماشین های تخصصی خود به شهروندان و مسافران خدمت رسانی می کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار