عضو شورای شهر تهران گفت: حدود 15 سال است که مقرر شده اتوبان بسیج تعریض شود تاکنون یکسری از خانه‌ها و مغازه‌ها در مسیر تملک شده و یکسری دیگر هنوز در تملک شهرداری قرار نگرفته است.
کد خبر: ۱۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵ 17 March 2015

به گزارش حکیمی‌پور در تذکرات پیش از دستور یکصد و چهلمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: باغ دامپزشکی در منطقه 11 وجود دارد که به دلیل کمبود فضای سبز این منطقه باید در دستور کار شهرداری قرار بگیرد تا تبدیل به بوستان شود.

وی ضمن تبریک سالگرد ملی شدن صنعت نفت، اظهار داشت: در تهران خیابان‌های مختلفی با نام‌های ماندگار جهانی از جمله گاندی و مترو ماندلا داریم ولی هیچ نقطه‌ای از تهران به نام دکتر مصدق نامگذاری نشده است.

وی افزود: علیرغم تمام گرایش‌های سیاسی مصدق کسی بود که کمر استعمار را شکست و صنعت نفت را ملی کرد لذا نیاز است نقطه‌ای از تهران را به نام مصدق نامگذاری کنیم.

در ادامه این جلسه ابوالفضل قناعتی عضو دیگر شورای شهر تهران در تذکرات پیش از دستور، اظهار داشت: حدود 15 سال است که مقرر شده اتوبان بسیج تعریض شود تاکنون یکسری از خانه‌ها و مغازه‌ها در مسیر تملک شده و یکسری دیگر هنوز در تملک شهرداری قرار نگرفته است و به دلیل این تعلل هر روز شاهد ترافیک‌های سنگین از شرق به غرب تهران هستیم که باید هر چه سریعتر نسبت به این مورد تعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: حل این معضل می‌تواند بخشی از ترافیک آن منطقه را برطرف کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار