مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه کف سازی، ساماندهی جداره ها و تابلوها در بازار شهرستانی در این طرح در دستور کار قرار دارد، گفت: شکل سنتی بازار، نمای دیوارها و مغازه ها در بازار میوه و تره بار شهرستانی حفظ خواهد شد و در واقع آرام سازی فضا در این طرح بیشتر مد نظر است.
کد خبر: ۱۴۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 20 December 2015
عیسی علیزاده با اشاره به ساماندهی بازارشهرستانی در میدان امام حسین(ع) گفت: باتوجه به اینکه میدان امام حسین(ع) به پیاده راه تبدیل شده است، ساماندهی این بازار در اولویت برنامه های شهرداری تهران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سازمان زیباسازی اعلام آمادگی در اجرای این طرح کرده است، افزود: طی جلساتی که با منطقه 17 شهرداری تهران برگزار شد، اعلام کردیم که آمادگی داریم که طی یک تفاهم نامه و تقسیم وظایف و همچنین با مشارکت در هزینه ها، طرح های خود را در این خصوص ارایه داده و به مرحله عملیاتی شدن درآوریم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران درباره اینکه کف سازی، ساماندهی جداره ها و تابلوها بازار شهرستانی در این طرح در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: شکل سنتی بازار، نمای دیوارها و مغازه ها در بازار میوه و تره بار شهرستانی حفظ خواهد شد و در واقع آرام سازی فضا در این طرح بیشتر مد نظر است.

علیزاده با طرح اینکه این طرح در دستور کار قرار دارد و هنوز به جمع بندی درباره آن نرسیده ایم، خاطرنشان کرد: در سال های گذشته ساماندهی بازار تجریش توسط شهرداری تهران انجام شد و این پروژه در آن سال به اتمام رسید، به همین منظور ساماندهی بازار شهرستانی در دستور کار قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار