نماینده مردم شهریار در مجلس:
نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: با استقرار ادارات کل در غرب استان تهران بسیاری از مشکلات در شهرستان های این منطقه رفع می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱ 15 March 2015
حسین گـروسی در گفت وگو با تـسنیم  با اشاره به وسعت منطقه‌ای و کثـرت انبوه جمعیتی درشهرستان های غرب استان تـهران اظـهار داشت: در واقع با یک احتساب کلی، میزان جمعیت سه شهرستان ملارد، قدس و شهریار از بسیاری استـان های کشور بیشتر است وبه تـبع ارئه خدمات به شهروندان شـریف این شهرستان ها بـا امکانات موجود، سخت و دشوار است.                                                                                           
وی افزود: با توجه به همجواری شهرستان های مذکور با شهر تهران و استقرار ادارات کل در مرکز پـایتخت، هر روزه حجم انبوهی از ساکنان مناطق قدس، ملارد وشهریار ناچار هستند برای پیگیری امور اداری خویش در حد فاصل شهرستان محل سـکونت خود با پـایتخت، رفت و آمد کنند.
نماینده مردم شهریار، ملارد وقدس در مجلس  بیان کرد: بطور طبیعی حجم انـبوه تـرددها عـلاوه  بر تـحمیل هزینه های مضاعف به مردم این شهرستان ها وزمان بر شدن امور روزمره، چالش هایی همچون ترافیک وآلودگی هوا را نیز با خود به همراه می آورد که رفع و دفع این مشکل نیازمند همگرایی و هم افزایی کلیه دستگاه ها و نهاد های زیربط به منظور بستر سازی درراستای استقرار ادارات کل در غرب استان تهران است.                    
وی افزود: با اسقرار ادارات کل در غرب استان تهران بسیاری از مشکلات شهری کاهش  می یابد و می توان  با تفویض اختیار به ادارات کل مستقر شده، امور اداری در غرب استان به نحو هر چه  مطلوب تری، پیگیری، عملیاتی و اجرایی می شود.

گروسی تصریح کرد: استقرار فرماندهی نیروی انتظامی غرب استان تهران تجربه و نمونه ای موفق از چنین ساختاری است که  با آغاز به کار این مجموعه تاکنون، سطح و ضریب امـنیتی شهرستان های غـرب استان تهران به نحو قـابل توجهی  ارتقاء یـافته و ثـمرات  چـنین سـازو کـاری در سطح شهرستان های شهریار، ملارد وقدس بسیار برجسته و حائز اهمیت است. 
                               
وی گفت: در صورت تحقق چنین امری، سطح نظارتی بر ادارات فعال در سطح شهرستان ها نیز تقویت می شود که به تبع در کاهش تخلفات اداری و افزایش رضایتمندی شهروندان نقش سازنده و قابل توجهی را ایفاء می‌کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار