رئیس هلال‌احمر دماوند خبر داد
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند از رهاسازی 115 خودروی گرفتار در بارش سنگین برف در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳ 11 March 2015

حمید فرهادی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به بارش برف و باران در شهرستان دماوند اظهار داشت: امروز در وقوع بارش سنگین برف در دماوند، نیروهای هلال‌احمر توانستند 115 خودروی گرفتار در برف را رهاسازی کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای هلال‌احمر به 40 خودرو در بستن زنجیر چرخ نیز کمک کردند، افزود: همچنین هلال‌احمر دماوند توانست چهار خانوار گرفتار در برف را اسکان دهد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند تصریح کرد: هم‌اکنون تمام محورهای مواصلاتی شهرستان دماوند باز است؛ اما هم‌چنان در منطقه مشاء به سمت جاده هراز بارش خفیف برف وجود دارد.

فرهادی با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی نیروهای هلال‌احمر دماوند در حالت آماده‌باش قرار دارند، بیان کرد: اکنون 20 نیروی کادر و داوطلب در قالب دو گروه در محور فیروزکوه و سه گروه در محور هراز مشغول گشت‌زنی هستند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند ادامه داد: خوشبختانه در بارش سنگین برف امروز شهرستان دماوند، اتفاق خاصی برای هیچ هم‌وطنی رخ نداد و از مسافران و رانندگان تقاضا داریم در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره 112 سامانه هلال‌احمر استان تهران تماس بگیرند.

به گزارش بارش شدید برف در محورهای شمیرانات، هراز، دماوند و فیروزکوه باعث انسداد و لغزندگی راه‌های این منطقه شده بود که با نظارت مستقیم مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران مهار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار