معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19 تهران از نصب یک هزار و 30 متر گاردریل در محورهای بزرگراهی جنوب تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 03 November 2015
رضا زلفی گفت: این گاردریل ها با هدف ایمن سازی بزرگراه ها و معابر مواصلاتی محدوده این منطقه در بزرگراه های آزادگان، تندگویان و شهید کاظمی نصب شد.

وی ادامه داد: نصب نمادهای ترافیکی شامل 35 کاشن تانک، 25 بشکه ترافیکی و334 استوانه ایمنی در سطح معابر منطقه نیز از دیگر خدمات ترافیکی ارائه شده است.

زلفی به ترمیم خط کشی های آسیب دیده پس از انجام عملیات تراش و روکش آسفالت در خیابان های شکوفه، شقایق و مطهری جنوبی اشاره کرد و افزود: به همین منظور 500 متر خط کشی محوری سرد صورت گرفت.

وی خط کشی 4 ایستگاه اتوبوس و 50 بلوک عابر پیاده در خانی آباد نو جنوبی را از دیگر فعالیتهای خط کشی معابر طی یک ماه گذشته ذکرکرد.

به گفته زلفی در 20 ایستگاه اتوبوس سطح منطقه نیز نصب مجدد شیشه ها، تأمین روشنایی، شستشوی سرپناه های ایستگاه اتوبوس و تعویض بنرهای نقشه راهنما مسیر ایستگاهها انجام شده است.

وی گفت: در ادامه فعالیتهای واحد اجرایی این حوزه 65 تابلوی انتظامی و هشدار دهنده نیز در تقاطع های مطهری شکوفه و میثاق شقایق نصب شده است.

‍ن‍طق‍ه ۱۹ ش‍‍ه‍رد ار ی ت‍‍ه‍ر ان ب‍‍ا ۸۹.۱۹ ک‍ی‍ل‍وم‍ت‍ر م‍رب‍‍ع وسعت در ج‍ن‍وب ش‍‍ه‍ر ت‍‍ه‍ر ان و اق‍‍ع ش‍ده اس‍ت و از شمال به اتوبان جوانه، از جنوب به اتوبان آزادگان، از شرق به اتوبان نواب، خیابان بهمنیار و از غرب به اتوبان آیت الله سعیدی محدود می شود.

این منطقه از بافتی قدیمی برخوردار است و شامل محله های متعددی از جمله خانی آباد نو، شهرک شریعتی، عبدل آباد، نعمت آباد، صالح آباد، دولتخواه، شهرک احمدیه و شهرک بخارائی می شود.

از جمله اماکن شاخص منطقه می توان به میدان تره بار مرکزی شهر تهران، بوستان بزرگ ولایت، بهشت زهرا(س) و مرقد مطهر امام راحل(ره) اشاره کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار