مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه مطرح کرد؛

فعالیت ۳۶ مرکز ثابت برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در کرمانشاه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از فعالیت ۳۶ مرکز ثابت برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴ 13 July 2024
محمدخیاط زنجانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: ۳۶ مرکز ثابت، ۲ مرکز سیار، سه مرکز تخصصی نوبت سوم نوجوان محور و یک مرکز پستی با برنامه‌های متنوع، علمی، هنری، ادبی، فرهنگی برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه طی تابستان امسال فعال است. 
 
وی در خصوص افزایش موضوعات کارگاهی و گستردگی کارگاه‌های آموزشی در ابعاد علمی، هنری، فرهنگی و ادبی نسبت به سال گذشته افزود: نوجوان‌محوری یکی از اولویت‌های برنامه‌های امسال بوده و در این راستا سه کانون تخصصی نوبت سوم ویژه نوجوانان راه‌اندازی شده است. 
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود، از اجرای ۱۲۲ عنوان برنامه در مراکز کانون های پرورش فکری استان کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های مناسبتی مانند مراسم‌های ماه محرم از جمله این برنامه‌ها است. 
 
زنجانی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه ۴۶ هزار کودک و نوجوان بین ۶ تا ۱۶ سال سن را زیر پوشش دارد. 
 
وی افزود: ۳۱ مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه و یک مرکز سیار روستایی در استان فعال است و تنها مرکز سیار کانون، ۴۰ روستا را زیرپوشش خود قرار داده است. 
 
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: ۳۵۰ هزار جلد کتاب هم اکنون با سه هزار عنوان در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه وجود دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار