استقرار بیش از ۳۰ خودپرداز سیار در مسیر تردد زوار اربعین در کرمانشاه

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمانشاه از آماده‌باش سیستم بانکی برای ارائه خدمات به زوار اربعین خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ خودپرداز سیار در مسیر تردد زوار اربعین مستقر خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰ 06 August 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، جلال صفری با بیان اینکه سیستم بانکی برای ارائه خدمات به زوار اربعین در آمادگی کامل به سر می‌برد، گفت: تمام تمهیدات لازم برای ارائه خدمات پولی، بانکی، تامین ارز اربعین و تامین نقدینگی مورد نیاز زوار اربعین اندیشیده شده است.

وی تعداد خودپردازهای سیاری که تا این لحظه برای مسیر تردد زوار پیش‌بینی شده را بیش از ۳۰ دستگاه اعلام کرد و یادآور شد: طبق هماهنگی‌هایی که با بانک‌ها صورت گرفته، پشتیبانی ۲۴ ساعته از دستگاه‌های خودپرداز انجام می‌شود. نقدینگی مورد نیاز این دستگاه‌ها نیز تامین شده و خودپردازها به صورت مستمر شارژ خواهند شد.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شده بانک‌ها در مسیر تردد زوار شعب کشیک برای ایام تعطیل در نظر بگیرند.

وی از راه‌اندازی خزانه فرعی در قصرشیرین به منظور بهبود ارائه خدمات بانکی و مالی خبر داد و عنوان کرد: تمرکز ارائه خدمات در نقاطی که زوار ازدحام بیشتری دارند، خواهد بود.

صفری درباره توزیع ارز اربعین برای زوار نیز اظها کرد: در سراسر استان ۴۸ شعبه هفت بانک ملی، ملت، سپه، تجارت، صادرات، پست بانک و پارسیان توزیع ارز اربعین را انجام خواهند داد.

وی همچنین از افزایش سقف برداشت از خودپردازهای مستقر در مسیر حرکت زائرین اربعین و در پایانه‌های مرزی کرمانشاه همزمان با سراسر کشور از امروز (۱۶ مرداد) به یک میلیون تومان در روز خبر داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار