امام جمعه کرمانشاه: 

سربلندی جامعه در گرو شکل گیری اجتماعات است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: عظمت، عزت و سربلندی جامعه اسلامی در گرو همین اجتماعات بزرگی است که شکل می‌گیرد. 
کد خبر: ۱۱۷۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸ 04 August 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت الله حبیب الله غفوری در دیدار با رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، هدف از تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را انسجام‌ بخشی به برنامه‌ها و جلوگیری از تفرّق و تشتّت بیان و اظهار کرد: مجموعه فکرها، نظرها و داشته‌ها باید تجمیع شود و با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برنامه‌ای با کیفیت و کمیت مطلوب و درخور شأن نظام و جامعه اسلامی اجرا شود. 
 
وی افزود: دلیل اهمیت کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌ این خاطر است که فضای فکری، معنوی، سیاسی و اجتماعی جامعه در همین مراسم‌‌ و اجتماعات شکل می‌گیرد؛ بنابراین شما می‌بینید در ماه‌های رمضان، محرم و صفر براساس آمار میزان ارتکاب به گناه و معصیت کم می‌شود؛ زیرا فضایی که در این ماه‌ها در جامعه ایجاد می‌شود، به‌شدت در سازندگی روحی و اخلاقی مؤثر است. 
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه در خلوت بیش از هرجای دیگری شیاطین سراغ انسان می‌آیند؛ تصریح کرد: فضای مسجد، نماز جمعه و جماعت، مجالس اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و فضای اجتماعات برای حمایت از مظلوم و مقابله با ظلم، بسیار سازنده است؛ زیرا شیاطین در چنین اجتماعاتی حضور ندارند. 
 
غفوری اجتماع مسلمین را موجب عزت و سربلندی دانست و عنوان کرد: دلیل اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) بر اجتماعاتی نظیر راه‌پیمایی ۲۲ بهمن تأکید می‌کنند، این است که شکوه، عظمت، عزّت و سربلندی جامعه اسلامی در گرو همین اجتماعات بزرگی است که شکل می‌گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار