استاندار کرمانشاه:

شهدا ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند

استاندار کرمانشاه گفت: شهدا ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند، در صحنه جنگ تحمیلی شهدای جهاد کشاورزی نماد فرهنگ ایثار و شهادت بودند.
کد خبر: ۱۱۷۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵ 07 August 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی صبح امروز چهارشنبه (۱۷ مردادماه) در مراسم یادواره شهدای جهاد کشاورزی که در حسینیه ثارالله سپاه نبی‌اکرم(ص) برگزار شد، اظهار کرد: امروز در جامعه اسلامی به برکت انقلاب اسلامی اتفاقاتی در حال وقوع است که باید به آنها توجه داشت، گرچه به صورت روزمره به آنها پرداخته شده است.
 
وی افزود: نعمت انقلاب اسلامی بعنوان یک پدیده جهانی نعمتی بزرگ است که باید همواره از آن به نیکی یاد کرد.
 
استاندار کرمانشاه فرهنگ ایثار و شهادت را ثمره انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: به تعبیر حضرت امام (ره) تا کفر و شرک هست شهادت هم هست و در این راستا ما وظیفه داریم ضمن حفظ فرهنگ ایثار و شهادت ،خدمتگزار خانواده شهدا باشیم و خانواده شهدا در واقع مالک اصلی انقلاب و ولی نعمتان این انقلاب هستند.
 
صحرایی سپس به نقش شهدای جهاد و سنگر سازان بی سنگر در پیروزی ایران در جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: در صحنه دفاع مقدس شهدای جهاد کشاورزی نماد بارزی از فرهنگ جهاد و شهادت بودند.
 
وی در پایان به خدمات سازمان جهاد کشاورزی در بحث افزایش تولیدات کشاورزی مانند سطح زیر کشت چغندر پاییزه ،افزایش تولید گندم اشاره کرد و گفت: کشاورزی استان رشد و توسعه خوبی را شاهد بوده و این مسیر را باید با قدرت بیشتر ادامه داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار