کد خبر: ۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۲ 26 February 2015

رییس ستاد هماهنگی شورایاری های شهر تهران با بیان اینکه افرادی که برای انتخابات چهارمین دوره شورایاری های شهر تهران رد صلاحیت شده اند 3 روز مهلت اعتراض دارند گفت: روزهای 7، 8 و 9 اسفند ماه برای اعتراض به رد صلاحیت داوطلبین تعیین شده است.

مرتضی طلایی ایرنا با بیان اینکه روز گذشته بررسی صلاحیت شرکت کنندگان انتخابات شورایاری ها از سوی هیات اجرایی انتخابات به پایان رسید افزود: از صبح امروز 6 اسفندماه داوطلبان می توانند وضعیت صلاحیت خود را با کد رهگیری که زمان ثبت نام دریافت کرده اند برروی سامانه www.shorayaran.ir مشاهده کنند.

وی با تاکید بر اینکه در این سامانه اطلاعات به صورت محرمانه است عنوان کرد: اطلاعات ثبت نام کنندگان تنها از سوی خود اشخاص قابل دسترسی است و در سایت به صورت عمومی اعلام نمی شود.

طلایی گفت: افرادی که نسبت به نتیجه بررسی صلاحیت ها اعتراض دارند نیز می توانند اعتراض خود را از طریق سامانه شورایاری ها ثبت کنند.

وی گفت: پس از ثبت اعتراض متقاضیان، هیات نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شورایاری ها به مدت چهار روز از تاریخ 10 تا 13 اسفند ماه به بررسی مجدد صلاحیت پرداخته و نتایج قطعی صلاحیت های داوطلبان انتخابات اعلام می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: افرادی که صلاحیت آنان تایید شده می توانند از صبح روز 14 اسفندماه تبلیغات خود را آغاز کنند.

طلایی خاطر نشان کرد: این تبلیغات تا ساعت 24 شب 20 اسفند ماه ادامه داشته و روز 22 اسفندماه همزمان با روز برگزاری انتخابات، هر نوع تبلیغاتی ممنوع شده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

رییس ستاد هماهنگی شورایاری های شهر تهران با بیان اینکه به داوطلبان انتخابات شورایاری ها هیچ وجهی برای تبلیغات پرداخت نمی شود تاکید کرد: به طور طبیعی ظرفیت مدیریت شهری اعم از مالی و انسانی در اختیار انتخابات خواهد بود.

انتخابات چهارمین دوره شورایاری های شهر تهران روز 22 اسفند ماه سال جاری برگزار و نتایج انتخابات ظرف یک هفته اعلام می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار