با حضور مصطفی تقوی ، مدیر شعب استان ،برخی مسئولین مدیریت و جمعی از مشتریان ویژه و کارکنان شعب شهرستان آمل آئین تکریم و معارفه حسن اسدی رئیس سابق و احمد محمدی رئیس جدید شعبه ممتاز مرکزی آمل برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ 03 November 2019

مصطفی تقوی مدیر شعب استان در بخشی از سخنان خود با اشاره به اعتماد و همراهی مشتریان به عنوان بزرگترین سرمایه بانک ،اظهار نمود :تمام اعتبار بانک به اعتماد مشتریان آن است و بانک مسکن این برند 81ساله ، با تعامل مطلوب با مشتریان و اعتماد سازی بیش از پیش در جهت حفظ این اعتبار می کوشد.
تقوی در ادامه با بیان اینکه مسؤلیت توفیق خدمت بی منت بوده ، افزود : باید خدمت بی منت و خالصانه را سرلوحه کار خود قرار داده و با تصمیمات و راهکارهای صحیح و مناسب و استفاده از ظرفیتهای موجود و هماهنگی و همکاری بهترین خدمت را به مشتریان عرضه نموده تا شعبه همچون گذشته با صلابت به راه خود ادامه داده و شأن و جایگاه ویژه خود را حفظ کند .

مدیر شعب مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همکاران بازنشسته شعبه مرکزی آمل افزود: جایگاه کنونی شعبه حاصل تلاشهای بی شائبه همکاران بازنشسته در سالهای گذشته بوده و مقام این پیشکسوتان و سرمایه های گرانقدر وگنجینه های ارزشمند که تجربه آنان میراث ارزشمندی برای بانک بوده را ارج می نهیم و باید با استفاده از تجربیات و دانش فعالان دیروز عرصه کار و تلاش برای پیشرفت و بالندگی این شعبه بهره ببریم.

در ادامه مدیر شعب مازندران ضمن تقدیر از تلاش و عملکرد اسدی رییس سابق شعبه و آرزوی توفیق برای محمدی درسمت رئیس جدید شعبه از این دو رییس شعبه به عنوان یکی از رؤسای موفق شعب یاد نمود و ابراز امیدواری کرد که با استفاده از تجربیات قبلی در جایگاه جدید نیز موفق عمل خواهند نمود .

همچنین حسن اسدی رییس سابق شعبه مرکزی آمل در بخشی از سخنان خود از همراهی و اعتماد مشتریان ، کارکنان شعبه مرکزی بابلسر ،حمایت مدیریت به دلیل همکاری و همراهی وی در دوران تصدی ریاست خود قدردانی نمود .

احمد محمدی رئیس شعبه مرکزی آمل نیز ضمن تقدیر از حسن توجه و اعتماد مدیریت بیان داشت : هدف اصلی ما رضایت مشتریان وارایه خدمات بهینه است و همه کارکنان در راستای این اهداف باید مشارکت و تلاش نمایند و با برنامه ریزی منسجم و تلاش فراگیر و البته با حمایت ستاد مدیریت جایگاه شعبه را بیش از پیش ارتقاء بخشند.

شایان ذکر است در پایان مراسم حکم احمد محمدی که پیش از این سمت ریاست شعبه مرکزی بابل را عهده دار بوده ، به عنوان رئیس شعبه ممتاز مرکزی آمل قرائت و از تلاشهای حسن اسدی تقدیر گردید .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار