ویزیت پزشکان تهرانی گرانتر از شهرهای کوچک

کد خبر: ۳۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 22 May 2015
به گزارش تسنیم، حسن سقط فروش رئیس ستاد نظارت بر تعرفه‌های استانی با گلایه از بی‌اهمیت جلوه دادن تعرفه‌های کارشناسی‌شده سازمان نظام پزشکی توسط هیئت وزیران اظهار داشت: متأسفانه تعرفه‌های تصویب شده هیئت وزیران مغایر با شورای عالی سلامت است و این مهم نارضایتی جامعه پزشکی را برانگیخته است.

سقط فروش در خصوص مشکل تعرفه‌ها در سال گذشته نیز عنوان کرد: درخواست پزشکان این بود که تعرفه‌ها در شهرهای کوچک افزایش یابد تا متخصصان برای کار جذب این شهرستان‌ها شوند به طور مثال اگر «K» در تهران 38 هزار تومان است، در ارومیه 40 هزار تومان و در شهرهای کوچکی چون سردشت و ایران‌شهر بیش از این ارقام باشد، اما متأسفانه به این مهم توجهی صورت نگرفت.

این عضو کمیسیون ماده 11 تعزیرات در پاسخ به این سؤال که در صورت عدم تغییر تعرفه‌ها آیا اعتراضی از طرف جامعه پزشکی صورت خواهد گرفت یا خیر، اظهار داشت: متأسفانه به علت جوی که در جامعه علیه جامعه پزشکی وجود دارد، اعتراضی از طرف پزشکان صورت نخواهد گرفت و تنها کار انجام شده، نامه اعتراضی رئیس کل سازمان نظام پزشکی به معاون اول ریاست جمهوری است.

به گفته رئیس سازمان نظام پزشکی ارومیه هرچند تعرفه‌های اعلامی از سوی هیئت وزیران رضایت جامعه پزشکی را به‌دنبال نداشته است، جامعه پزشکی خود را ملزم به رعایت تعرفه‌های اعلام شده از سوی دولت می‌داند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار