کد خبر: ۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲ 08 February 2015

ˈ محمد حسین نژاد فلاحˈ روز شنبه در حاشیه برگزاری سومین دوره جشنواره فرهنگی، ورزشی جنوب شرق تهران افزود: سومین دوره جشنواره های فرهنگی، ورزشی استان تهران با استقبال پرشور جامعه ورزشی استان در شهر تهران و شهرستان های استان تهران در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: جشنواره های ورزشی استان تهران در ایام دهه مبارک فجر و به منظور گرامیداشت امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و شور و هیجان ورزشکاران در حال برگزاری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: جشنواره های ورزشی استان تهران با شرکت یکصد هزار ورزشکار و با همکاری 48 هیات ورزشی در حال برگزاری است.

 

** حضور 10 ورزشکار ملی پوش از حوزه جنوب شرق تهران

رییس اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب شرق تهران در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی این منطقه به خبرنگار ایرنا افزود: در مسابقات آسیایی ( اینچئون) حدود10 بازیکن و مربی از این منطقه در تیم های ملی شرکت داشتند.

ˈ علی اصغر پورˈ افزود: با توجه به اینکه این منطقه به لحاظ جغرافیایی از مناطق کمتر توسعه یافته می باشد، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این منطقه اهتمام ویژه ای دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران به لحاظ ورزشی پتانسیل این منطقه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این منطقه قهرمانان زیادی در رشته های مختلف ورزشی از جمله کشتی و فوتبال حضور دارند و در مسابقات آسیایی سه بازیکن تیم ملی کبدی بانوان از جنوب شرق تهران در تیم ملی حضور داشتند که در این جشنواره از این قهرمانان تجلیل شد.

وی اضافه کرد:

اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران 4 منطقه شهرداری تهران از جمله مناطق 12،13، 14 و 15 شهرداری تهران را پوشش می دهد.

سومین جشنواره فرهنگی ورزشی جنوب شرق تهران عصر شنبه با حضور ˈحسین طلاˈ و ˈ لاله افتخاریˈ نمایندگان مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، ˈ محمد حسین نژاد فلاحˈ مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جمعی از ورزشکاران و قهرمان ملی حوزه جنوب شرق تهران و جمعی از مدیران ورزشی این منطقه در مجموعه فرهنگی ورزشی ایثارگران تهران برگزار شد.

در این جشنواره از ورزشکاران و مدال آوران منطقه جنوب شرق تهران

در بازی های آسیایی (اینچئون) از جمله، ˈ علیرضا سرلکˈ در رشته پرورش اندام، ˈ نسرین دوستیˈ در رشته کاراته، ˈ علیرضا فرجیˈ در رشته کبدی، ˈ علیرضا هاشمی رادˈ در رشته ووشو و ˈ مجید سلیمانی خرم دشتیˈ در رشته والیبال نشسته تجلیل شد.

ادای احترام به تمثال حضرت امام (ره) و شهدا، تجلیل از خانواده های معظم شهدا، رژه ورزشکاران، اجرای حرکات نمایشی ورزشی و تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان و حامی ورزش جنوب شرق تهران از دیگر برنامه های مهم سومین جشنواره فرهنگی ورزشی حوزه جنوب شرق تهران بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار