عضو هیات رییسه شورای شهر تهران ضمن اشاره به اینکه طبقات اضافی و استخر هتل اسپیناس باید قلع و قمع شود، گفت: با توجه به شرایط احتمال دارد شهرداری باز هم رأی کمیسیون ماده 100 را اجرا نکند.
کد خبر: ۳۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 04 May 2015
به گزارش فارس، ابوالفضل قناعتی درخصوص آخرین وضعیت هتل بهرود( اسپیناس) اظهار داشت: ساخت هتل به دلیل کمکی که به صنعت گردشگری کشور می‌کند همواره مورد تایید بوده و تذکر ما به این هتل در خصوص بارگذاری اضافه طبقات اضافی است.
وی ادامه داد: مسئولان این هتل سه طبقه اضافه‌تر از مصوبه کمیسیون ماده 5 بارگذاری کرده‌اند و این در حالی است که 45روز قبل تذکری به شهردار تهران درخصوص روند ساخت این هتل ارائه شد که تاکنون پاسخی داده نشده است.

قناعتی با اشاره به جلسه با شهردار منطقه اشاره شده گفت: در این جلسه شهردار منطقه خود عنوان کرد که این هتل 300 متر تخلف دارد و این جای تعجب دارد که چطور شهردار از یک منطقه‌ای به منطقه دیگر منتقل می‌شود تا در جای دیگر خدمت کند!

قناعتی با اشاره به سایر تخلفات هتل اضافه کرد: این هتل در دو طبقه منفی نیز تخلفاتی داشته است و با این حال برای ما طبقه همکف به بالا حساسیت دارد چراکه سازه این هتل برای 16 طبقه در نظر گرفته شده است و حالا قرار است بر روی این فونداسیون سه طبقه دیگر نیز ساخته شود و این در حالی است که در طبقه آخر نیز استخری روباز طراحی شده که حجم آب این استخر بزرگ قطعا بار اضافه‌ای را بر فونداسیون منتقل خواهد کرد.

عضو هئیت رئیسه شورای شهر تهران  خاطر نشان کرد: هم اکنون پرونده این هتل به کمیسیون ماده 100 رفته و قطعا دستور قلع و قمع صادر خواهد شد و امیدوارم در کمیسیون ماده 100 موضوع استخر و اضافه بنا مورد بررسی قرار گیرد و شهرداری نسبت به اجرای رأی کمیسیون ماده 100 اقدام کند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال می‌رود شهرداری رأی کمیسیون ماده 100 را در خصوص این پروژه اجرا نکند، گفت: همه چی امکان دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار