رییس کمیته ارتباطات مجلس:

چرا با کاهش قیمت، کیفیت اینترنت نباید حفظ شود؟

رییس کمیته ارتباطات مجلس کاهش قیمت اینترنت را مشروط به افزایش کیفیت آن موجب رضایت مشترکین تلفن همراه دانست و اظهار کرد: چرا با کاهش قیمت کیفیت اینترنت نباید حفظ شود؟
کد خبر: ۲۸۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 19 August 2016
رمضانعلی سبحانی‌فر گفت: مردم خواستار حفظ یا افزایش  کیفیت اینترنت همزمان با کاهش قیمت هستند نه اینکه با کاهش قیمت، کیفیت نیز فدا شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شبکه ملی اطلاعات و استفاده از فناوری‌ 4G را در افزایش کیفیت اینترنت تلفن همراه موثر دانست و افزود: از آنجا که بسترهای سخت‌افزاری شبکه ملی اطلاعات فراهم شده با اتصال پایگاه‌های داده دستگاه‌ها به این شبکه بخشی از بار ترافیک داخلی اینترنت کاهش یافته و سرعت اینترنت باید افزایش یابد، علاوه بر آن با جایگزین شدن سرویس‌ 4G به جای سرویس‌های فعلی سرعت و کیفیت اینترنت تلفن همراه نیز افزایش می‌یابد.

وی تاکید کرد: برای استفاده بهتر و موثرتر از فضای اینترنت ناگزیر به فراهم شدن زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هستیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
قیمت اینترنت فقط در خیالات و اوهام ما و شما کاهش یافت! ما منتظر بودیم قیمت بسته ها کم بشه، قیمت ADSL کم بشه، نه این که بعد از اون همه تبلیغ و جار و جنجال و هیاهو که آی مردم اینترنت رو میخوایم 20 درصد ارزون کنیم فقط قیمت هر کیلو بایت اینترنت موبایلی آزاد که کسی استفاده نمیکنه 1 ریال کم بشه! مسئولان محترم، برای خودتون احترام قائل نیستید نباشید، اما حق ندارید به شعور ما اهانت کنید!
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار