کد خبر: ۲۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴ 25 April 2015
سید حسین هاشمی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: برغم اقدامات موثر، کارشناسی و هدفمند دولت یازدهم در زمینه ارتقای سطح بهداشت و سلامت عمومی جامعه از جمله اجرای طرح تحول نظام سلامت، تا رسیدن به نقطه مطلوب دراین زمینه و ارائه خدمات درمانی بهینه به مردم فاصله داریم.

وی با اشاره به برنامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی در راستای گرامیداشت هفته سلامت با شعار 'از مزرعه تا سفره' اظهار کرد: توجه به مقوله مهم غذای حلال و همچنین افزایش بهداشت و سلامت مواد غذایی و خوراکی مصرفی مردم از جمله اولویت های وزارت بهداشت در این زمینه است.

هاشمی افزود: یکی از اهداف موردنظر در طرح شعار از مزرعه تا سفره، موضوع سلامت مواد غذایی است چراکه توجه به مقوله سلامت در تهیه و تولید موادغذایی و خوراکی ارتباط مستقیمی با حفظ و ارتقای سطح بهداشت و سلامت عمومی جامعه دارد.

استاندار تهران گفت: اقدامات دولت تدبیر و امید در زمینه توسعه خدمات بهداشتی و درمانی با بروز تحولی چشمگیر و قابل توجه در این حوزه موجب ارتقای سطح بهداشت و سلامت عمومی جامعه و افزایش سطح رضایتمندی مردم شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه کاهش آلودگی هوا و تلاش برای دستیابی به هوای سالم از دیگر مولفه های مهم در زمینه بهداشت و سلامت عمومی جامعه است تصریح کرد: دراین زمینه نیز دولت یازدهم با اجرای برنامه ها و اقدامات هدفمند و کارشناسی موفقیت چشمگیری در زمینه کاهش آلودگی هوا به ویژه در کلانشهرهای کشور بدست آورده است.

وی گفت: یکی دیگر از سیاست های محوری دولت در زمینه ارتقای سطح بهداشت و سلامت عمومی، توسعه ورزش همگانی است که این امر منجر به ایجاد شادابی و نشاط در سطح جامعه خواهد شد.

استاندار تهران تصریح کرد: ایجاد زیرساخت های مناسب برای توسعه و گسترش ورزش همگانی در کشور به ویژه در شهر تهران موجب ارتقای سطح سلامت شهروندان و توانمندی و کارآمدی بهتر و بیشتر نیروی انسانی در مسیر رشد و توسعه همه جانبه و پایدار کشور و استان خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار