رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از اجرای طرح نگارخانه ای به وسعت یک شهر به عنوان یک طرح خنثی و بی خاصیت، گفت: مدیریت شهری پایتخت نباید مبتکر طرح های بی خاصیت باشد.
کد خبر: ۲۳۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 29 May 2016
پرویز سروری روز یکشنبه در جلسه غیرعلنی شورا و در جریان بررسی طرح نگارخانه ای به وسعت یک شهر با بیان اینکه طرح من ‌درآوردی نگارخانه را باید وزارت ارشاد اجرا کند، گفت: چرا تهران باید جولانگاه این تابلوها باشد.

وی با تاکید براینکه نباید مبتکر طرح های بی خاصیت باشیم اظهار کرد: چرا آثار هنرمندان ایرانی در شهرهای اروپایی نمایش داده نمی شود؟

سروری با اشاره به اینکه برای کارهای هنری نیاز است زمان بگذاریم، گفت: آیا شهروندان در مدت زمان کوتاه تردد در بزرگراه ها و معابر شهری، زمان کافی برای دریافت مفاهیم هنری را دارند.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در این خصوص گفت: نصب تابلوهای هنری در سطح شهر کار بدی نیست ولی این شیوه برای برگزاری نمایشگاه در سطح اتوبان ها و معابر شهری، منطقی و درست نیست.

طرح «نگارخانه ای به وسعت یک شهر» که از اول خرداد آغاز و تا 10 ماه جاری ادامه دارد برای دومین سال پیاپی است که در تهران اجرا می شود.

دراین طرح آثار هنری هنرمندان بزرگ ایرانی و خارجی بر روی بیلبوردهای شهر تهران به نمایش گذاشته شده است.

اجرای طرح نگارخانه ای به وسعت یک شهر در روزهای اخیر واکنش ها و بازتاب های متفاوتی را به دنبال داشته است. 

جلسات رسمی شورای اسلامی شهر تهران در روزهای یکشنبه بطور غیرعلنی و روزهای سه شنبه بطور علنی و با حضور خبرنگاران برگزار می شود. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار