افتتاح دهکده سلامت در بوستان پلیس

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار از افتتاح دهکده سلامت پهنه شرق تهران در بوستان پلیس خبر داد و گفت: دهکده سلامت منطقه 4 با شعار غلبه بر دیابت با مشارکت مناطق 8، 13، 14 و 15 در بوستان پلیس آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۲۱۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 24 April 2016
سید ابوذر حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه4 در مراسم افتتاح دهکده سلامت که با حضور جمعی از معاونان امور اجتماعی و فرهنگی و مدیران سلامت مناطق 8، 13، 14 و 15 برگزار شد گفت: به مناسبت هفته ملی سلامت با شعار "غلبه بر دیابت" که از 1 الی 7 اردیبهشت ماه جاری در بوستان پلیس برپا شده است ویژه برنامه های گوناگونی در راستای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی درجهت ارتقای سلامت و تاکید براصلاح روش های زندگی برای تامین سلامتی مردم، معرفی دستاوردهای حوزه سلامت شهرداری تهران،جلب مشارکت مردمی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: دهکده سلامت ویژه شهروندان پهنه شرق (مناطق15و4،8،13،14) به میزبانی منطقه4 و با حضور مرکز بهداشت شمال، بیمارستان تخصصی چشم پزشکی بینا، سازمان های دولتی و بخش خصوصی حوزه سلامت در طول این هفته در بوستان پلیس مستقر و آماده خدمات رسانی به شهروندان در هفته سلامت است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار با بيان اين که برنامه هاي سلامت نبايد منحصر به اين هفته باشد يادآور شد : با توجه به اهميت مقوله سلامت اين موضوع بايد در طول سال مورد توجه قرار گيرد و همه بايد در اين مسير گام بردارند.

وی با اشاره به برنامه های برگزار شده در هفته سلامت گفت: نواختن زنگ سلامت در مدارس محروم منطقه، بازدید از پدران و مادران شهدا و شهروندان نخبه، عیادت از بیماران و خانواده های معلولین ،همایش منطقه ای دیابت، استقرار اتوبوس و ایستگاه سلامت در محلات کم برخوردا، برپایی ایستگاه سلامت ویژه بانوان سرپرست خانوار برگزاری تور سلامت ویژه شهروندان منطقه اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار