شب‌های منطقه‌7 نورانی می‌شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از نورپردازی پل های غیر همسطح منطقه خبر داد و گفت: نور به عنوان يكي از اصلي ترين عناصر منظر شهري محسوب می شود که نقش تعیین کننده ای در تأمين امنيت شهر و سیما و منظر شهری ایفا می کند.
کد خبر: ۲۰۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶ 09 April 2016
محمد علی شعبانی با تاکید بر اینکه پروژه نورپردازی با هدف ارتقاء زیبایی منظر شهر و بهبود وضعیت نمای پل‌ها به ویژه هنگام شب انجام شد، افزود: در این پروژه پایه های پل های اتوبان صیاد شیرازی، امام علی (ع)، پل های حقانی، نیلوفر، روشندلان و مسیل باختر با استفاده از پروژکتور و نئوفلکس نورپردازی شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه به منظور افزایش پویایی و چشم انداز‌های بصری، افزایش دید رانندگان در هنگام شب و ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان اجرا شد، تصریح کرد: ارتقای کیفیت بصری در شهر، ایجاد جلوه های ویژه با نور، تفاوت چشم انداز شهر در روز و شب، زنده نگه داشتن فضاهای شهری، افزایش ضریب حس اطمینان و کاهش جرایم از جمله اهداف مهم هنر نورپردازی است که در این طرح مدنظر قرار گرفته است.

معاون شهردار منطقه 7 با بیان این مطلب که نورپردازی ها علاوه بر تامین نیازهای تزئینی شهر در فراهم آوردن محیط بصری زیبا و توام با امنیت تاثیرگذار هستند، بیان کرد: از دیگر مباحثی که می توان آن را از برآیندهای کاربردی نورپردازی قلمداد کرد، هویت بخشی به سیماي شهر در شب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار