به منظور رفاه حال کسبه و شهروندان؛

روشنایی بازار هفتگی شهر پردیس اجرا شد

کد خبر: ۱۵۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 21 December 2015
روابط عمومی شهرداری پردیس: به منظور رفاه حال کسبه و شهروندان روشنایی بازار هفتگی شهر پردیس اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پردیس، بازار هفتگی پردیس طی روزهای سه شنبه هر هفته در محوطه ای در اواسط بلوار بهار غربی این شهر برپا می شود.

شهروندان پردیس با حضور در این مجموعه می توانند مایحتاج خود را با کیفیت بهتر و بهای مناسبت تری تهیه کنند.

از این رو، شهرداری پردیس در راستای رفاه حال کسبه و شهروندان همواره خدماتی را به منظور راه اندازی بهتر بازار هفتگی ارائه می دهد.

از جمله طرح هایی که در این مجموعه صورت اجرایی به خود گرفت، روشنایی به همراه نصب تیرهای برق است.

از دیگر اموری که طی ادوار گذشته از سوی شهرداری پردیس در این مجموعه انجام شده می توان به محصور سازی محوطه شامل فنس کشی، دیوارکشی بخش شمالی، آسفالت محوطه، ایجاد سرویس بهداشتی، خط کشی سطح، ساخت سایت بازی کودکان، ساخت اتاق نگهبانی و ... اشاره کرد.

بر پایه این گزارش، از دیگر اقدامات واحد تاسیسات شهرداری پردیس از ابتدای سال جاری تا کنون می توان به تهیه ژنراتور برق با قابلیت جابجایی در مواقع اضطراری، تعویض و تعمیر چراغ در اماکن شهرداری و ساماندهی برج های نوری اشاره کرد.

همچنین کمک به راه اندازی سامانه مدیریت شهری 137، ارتقای سامانه های روشنایی بازارچه هفتگی شهر، فراهم سازی سامانه های صوتی در مراسم و آیین های مذهبی و ملی، نصب 100 پایه چراغ در بوستان دانش آموز و کمک به واحد فضای سبز برای راه اندازی چاه های تغذیه کننده آب در ردیف دیگر اقدامات این واحد طی بازه زمانی یاد شده قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار