جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای محدودیت های ترافیکی در منطقه شمال پایتخت به دلیل برگزاری اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز در روز دوشنبه دوم آذر خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱ 22 November 2015
سرهنگ حسن عابدی  افزود: این محدودیت های ترافیکی در مناطق شهرداری یک، دو و سه تهران و مسیرهایی که به محل برگزاری اجلاس منتهی می شود به اجرا درمی آید.

وی گفت: در طول بزرگراه شهید چمران از نیایش به سمت شمال تا پل پارک وی مسیر رفت و برگشت و نیز بزرگراه مدرس از صدر به سمت شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت از تردد هرگونه وسایل نقلیه جلوگیری می شود.

سرهنگ عابدی تصریح کرد: در خیابان های یمن و رشید فضل الله نیز این محدودیت های تردد وسایل نقلیه اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به مسیرهای جایگزین برای شهروندانی که قصد عزیمت به محدوده های فوق را دارند، گفت: شهروندان باید برای رسیدن به قصد مورد نظرشان از بزرگراه های همت و حکیم به سمت شرق و از بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی به سمت شمال تهران تردد کنند.

سرهنگ عابدی افزود: شهروندانی که قصد تردد از شمال خیابان ولی عصر به جنوب و منطقه غرب تهران را دارند می توانند از پل پارک وی و بزرگراه شهید مدرس جنوب به سمت مقصدشان عزیمت کنند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با درخواست از شهروندان برای تردد کمتر در روز دوم آذر به آنان توصیه کرد: تا حد ممکن از سفرهای غیر ضروری در محدوده یاد شده پرهیز کنند.

مجمع کشورهای صادرکننده گاز یا اوپک گازی که به اختصار (GECF) نامیده می شود دارای 17 عضو اصلی و ناظر است.

ایران، روسیه، قطر، الجزایر، بولیوی، مصر، گینه استوایی، لیبی، نیجریه، ترینیداد و توباگو، ونزوئلا، امارات متحده عربی و عمان از اعضای اصلی این مجمع هستند.

کشورهای هلند، قزاقستان، عراق و نروژ نیز به عنوان عضو ناظر در مجمع کشورهای صادرکننده گاز در این مجمع حضور دارند.

کشورهای عضو مجمع صادرکنندگان گاز، 42 درصد از تولید گاز جهان، 70 درصد از ذخایر گازی جهان، 38 درصد از انتقال گاز با خط لوله و 85 درصد از تجارت گاز طبیعی مایع شده (ال ان جی) را در اختیار دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار