رئیس بنیاد شهید شهرستان قرچک گفت: 350 نهال به نیت 350 سردار شهید شهرستان قرچک در گلزارهای شهدا و سطح مدارس شهرستان کاشته می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲ 07 March 2015
آزمان کادری در گفت‌وگو با فارس در جنوب استان تهران از مراسم غرس 350 نهال به نیت سرداران و شهدا قرچک در فصل درختکاری خبر داد و اظهار داشت: طبق سنت هر ساله اقدام به کاشت درخت می‌کنیم اما کاشت نهال امسال در شهرستان قرچک برای حفظ یاد و خاطره شهدا انجام می‌شود.
وی گفت: با نزدیک شدن به 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان ملکوتی امام (ره) برنامه‌ریزی برای کاشت 350 نهال به نیت این شهدا در سطح شهرستان شهیدپرور در برنامه کاری قرار دارد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک افزود: طبق برنامه‌ریزی که انجام شده کاشت نهال فردا در گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) داود‌آباد با حضور مسئولان و خانواده 21 شهید گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) و روز یکشنبه در مدرسه آیت‌الله امام خامنه‌ای با حضور تعدادی از خانواده‌های شهدا به‌‌صورت نمادین کاشته می‌شود.
کادری بیان داشت: به‌دلیل اینکه در هفته درختکاری قرار داریم این حرکت در باقی مدارس نیز با حضور مسئولان و دانش‌آموزان در حیاط مدارس با شناسنامه شهدا و به نیت شهدا کاشته خواهد شد.
وی با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز در شهرستان قرچک افزود: در طول سال‌های قبل نهال‌های زیادی در سطح شهرستان و سطح مدارس کاشته می‌شود ولی درختکاری امسال شهرستان به نیت و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان قرچک اقدام به کاشت درخت می‌کنیم.
رئیس بنیاد شهید شهرستان قرچک گفت: امسال به نیت هر شهید شهرستان قرچک درختی خواهیم کاشت تا تهران علاوه بر سرسبزی و زیبایی بیش از پیش مزین و متبرک به نام نامی شهدای ایران اسلامی شود.
کادری در پایان تصریح کرد: در این مراسم از تعدای از خانواده‌های شهدا به رسم یادبود با اهداء هدایایی تجلیل می‌شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار