رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه بدهی به سازمان بیمه سلامت نداریم، گفت: بودجه‌ای برای پرداخت بدهی‌های گذشته نداریم.
کد خبر: ۱۱۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 12 October 2015
انوشیروان محسنی بندپی در مورد بدهی‌های سازمان بیمه سلامت، گفت: در قبال حق بیمه مددجویان تحت پوشش ماهیانه باید مبلغی به سازمان بیمه سلامت پرداخت شود و در گذشته این پرداخت به تاخیر افتاده است.

وی گفت: در حال حاضر بدهی به سازمان بیمه سلامت نداریم و حق بیمه‌های خود را به روز پرداخت می‌کنیم. بطوریکه در همین خصوص تفاهم‌نامه‌ای را نیز با سازمان بیمه سلامت امضا کرده‌ایم، بر همین اساس بدهی خود را به صورت متمرکز پرداخت می‌کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی با تاکید بر اینکه اولین بدهکار سازمان بیمه سلامت آموزش و پرورش است، گفت: دومین بدهکار بنیاد شهید است و ما به دلیل بدهی‌هایی که در گذشته بوده و پرداخت نشده است، سومین بدهکار این سازمان محسوب می‌شویم.

بندپی با تاکید بر اینکه ردیف بودجه‌ای برای پرداخت بدهی‌های گذشته نداریم، گفت: بدهی‌های سال‌های قبل می‌ماند برای بعد و زمانی که ردیف بودجه به ما اختصاص دهند، اما تا آن زمان هیچ بدهی جدیدی به سازمان بیمه سلامت نخواهیم داشت و همه را به موقع پرداخت می‌کنیم.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار