فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از شناسایی و انهدام ۲ هزار و ۵۷۵ باند قاچاق مواد مخدر در یک سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 02 October 2015
سردار سرتیپ حسین اشتری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران به مناسبت هفته گرامی‌داشت نیروی انتظامی، به بیان بخشی از فعالیت‌های دستگاه انتظامی کشور پرداخت و اظهار کرد: ارائه بالغ بر 89 میلیون نفر خدمت گوناگون اجتماعی به مردم و پاسخگویی و رسیدگی به بیش از 13 میلیون تماس و خواسته‌های مردمی از طریق سامانه 110، از جمله فعالیت‌های نیروی انتظامی بوده است.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین از کشف و ضبط اموال مسروقه به ارزش تقریبی یک هزار و 952 میلیارد تومان خبر داد و گفت: در یک سال گذشته، دو هزار و 575 باند قاچاق مواد مخدر، شناسایی و منهدم شدند که بیش از 538 تن مواد مخدر از این باندها کشف و ضبط شده است.
به گفته سردار اشتری، بیش از 80 درصد کشفیات مواد مخدر در شرق کشور بوده که این مسئله حاکی از افزایش 20 درصد کشفیات نسبت به سال گذشته است.
سردار اشتری در ابتدای سخنان خود با بیان این‌که هفته ناجا با شعار «اقتدار پلیس، همدلی، همزبانی، امنیت و آرامش» از فردا (شنبه) 11 مهر‌ آغاز می‌شود، به برخی از اقدامات نیروی انتظامی در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: در طول یک سال گذشته، نیروی انتظامی خدمات مختلفی را شامل صدور گذرنامه، صدور گواهینامه، استعلام‌های مختلف‌، شماره‌گذاری خودرو، کارت‌های سربازی و ... به مردم ارائه کرده است.
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه به به ارائه خدمات مشاوره‌ای به 398 هزار نفر اشاره کرد و گفت: بر هیمن اساس، بیش از 75 درصد پرونده‌های مطروحه در کلانتری‌ها به واسطه ارائه خدامات مشاوره‌ای، به مصالحه منجر شده است.
وی همچنین از ارائه خدمات مشاوره‌ای توسط کارشناسان نیروی انتظامی در 85 هزار مدرسه، مسجد، کانون فرهنگی خبر داد و گفت: در این مراکز، آموزش‌های لازم به خانواده‌ها و دانش‌آموزان ارائه شده است.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره سامانه نظارتی 197 افزود: افزون بر 780 هزار تماس شامل شکایت، انتقاد و تقدیر از مردم از نیروی انتظامی در سازمانه نظارتی 197 پاسخ داده شده و طبق آخرین نظرسنجی صورت گرفته، بیش از 66 درصد مردم از دریافت خدمات اجتماعی و انتظامی رضایت دارند.
سردار اشتری خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی‌(ع) و تشکیل قرارگاه اربعین را از دیگر خدمات ارئه شده از سوی نیروی انتظامی به مردم در طول یک سال گذشته خواند و گفت: با تشکیل قرارگاه اربعین، تشرف زائران ایرانی به عتبات عالیات در سال گذشته، ساماندهی شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار