رئيس كميته امداد منطقه 13 تهران از برگزای همايش پايدار سازی مشاغل، آشنايی با قوانين اصناف و بهداشت محيط كار با حضور 156 مددجوی تحت حمايت كميته امداد منطقه 13، خبر داد.
کد خبر: ۵۱۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 28 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "تورج توانا" در این خصوص، گفت: همايش آموزشي پايدارسازي مشاغل با حضور  156 نفر برگزار شد.

وی با اشاره به اينكه ايجاد اشتغال در بين خانوارهاي تحت حمايت كميته امداد يكي از دغدغه هاي اصلي مسوولان اين نهاد مقدس است، بيان كرد: صيانت از تحكيم خانواده، احياء عزت نفس و كرامت خانواده ها و ريشه كن كردن فقر از ويژگي هاي مهم در بحث توانمندسازي خانواده هاي تحت حمايت كميته امداد است.

توانا با اشاره به توانمندسازي مددجويان با محوريت اشتغال، بيان كرد: براي اين منظور ، آن دسته از مددجوياني كه طرح هاي اشتغال زايي دارند مي توانند با ارائه طرح ها و تصويب آن در كارگروه اشتغال، از تسهيلات اشتغالزايي استفاده كنند.

رئيس كميته امداد منطقه 13 تهران، بيان كرد: اين نهاد در قالب پرداخت تسهيلات اشتغال ، متناسب با توان پرداختي مددجويان تحت حمايت تدابير ويژه ايي اتخاذ نموده است و ضمن به وجود آوردن زمينه اعطاي تسهيلات ، ايجاد فرصت هاي شغلي مناسب و بازديد از طرح هاي خودكفايي را نيز بر عهده دارد، تمامي دوره هاي آموزشي كه توسط كميته امداد براي مددجويان برگزار مي شود بصورت رايگان است و از آن هيچ هزينه ايي بابت تشكيل كلاس ها دريافت نمي شود.

وی با تأكيد بر اينكه پس از پايان دوره‌های آموزشی گواهي به مددجويان اعطا شده و سپس نسبت به اعطاي وام خودكفايي واجدان شرايط اقدام می شود، عنوان كرد: وام هاي اشتغال اين نهاد به صورت تسهيلاتی پرداخت مي شود

لازم ذكر است که در پايان اين همايش از پنج نفر  از كارآفرينان موفق قدرداني و با اهداي لوح تقدير و هديه اي به رسم يادبود تجليل صورت گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار