در قالب طرح مفتاح الجنه انجام شد؛
مدیر کمیته امداد شهرستان رباط‌کریم از دیدار با دو خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رباط کریم در قالب طرح مفتاح الجنه، خبر داد.
کد خبر: ۵۱۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 28 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "فتح‌الله عزیزی" با بیان این که طرح مفتاح الجنه باهدف برقراری ارتباط نزدیک مسئولان با ایتام، نیازمندان و رفع مشکلات اساسی آنان، اجرا می‌شود، گفت: ایجاد حس همدلی در بین اقشار مختلف جامعه، ایجاد روحیه عاطفی در میان افراد خانواده، جذب کمک‌های خیران برای رفع مشکلات نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد از اهداف اجرای این طرح است.

وی با اشاره به دیدار از دو خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد رباط‌کریم افزود: این اقدام با حضور امام‌جمعه، معاون عمرانی فرمانداری و رئیس شورای شهر رباط‌کریم جهت دیدار با خانوارهایی که به‌تازگی صاحب‌خانه شده بودند انجام شد.

عزیزی گفت: در این دیدارها مبلغ دو میلیون تومان وام قرض‌الحسنه از سوی فرمانداری، یک‌میلیون تومان وام بلاعوض از سوی شورای شهر و یک‌تخته فرش ۱۲ متری از سوی امام‌جمعه شهرستان رباط‌کریم به هر یک از این خانوارها اعطا شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان رباط‌کریم با تأکید بر اینکه دیدار مدیران و مسئولان با خانواده‌های ایتام و نیازمند موجب دلگرمی خانواده‌ها و تسکین مشکلات آنان خواهد شد گفت: خیران می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد از خانوارهای نیازمند دیدار و با  مشارکت نقدی و غیر نقدی موجب شادی آنان شوند.

وی بیان کرد: مسئولان و خیران با حضور در بین خانوارهای تحت حمایت با مشکلات موجود در این خانوارها آشنا شده و همت لازم برای ادای مسئولیت اجتماعی مدیران و آحاد مختلف جامعه در قبال نیازمندان شکل می‌گیرد.
عزیزی هدف از این بازدیدها را دلجویی و تفقد از جامعه هدف و همچنین بررسی مسائل و مشکلات آنان و تلاش جهت رفع آنها ذکر کرد و افزود: ایجاد حس همدلی در بین اقشار مختلف جامعه، استحکام روابط عاطفی بین افراد، جذب کمک‌های خیران برای رفع مشکلات نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد در منطقه از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر کمیته امداد شهرستان رباط‌کریم با اشاره به اینکه با اجرای این طرح می‌توان زمینه زندگی بهتر و کاهش مشکلات مددجویان و نیازمندان در شهرستان را به‌خوبی فراهم کرد، افزود: جهت احیاء و ترویج سنت‌های حسنه الهی در بین آحاد جامعه با کمک و یاری  مسئولان اجرایی شهرستان، حامیان و خیران برای توسعه مشارکت‌های مردمی، تقویت اصل هم‌بستگی اجتماعی و جلب اعتماد عمومی اقدام به طراحی و اجرای طرح‌های مختلفی کرده است که امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها  بستر خدمت به محرومان بیش از گذشته فراهم شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان با اشاره به اینکه  اجرای طرح مفتاح الجنه در طول سال ادامه دارد، گفت: امیدواریم با مشارکت مطلوب خیران در طول سال در این طرح زمینه خدمت‌رسانی مؤثر و هدفمند به جامعه هدف این نهاد فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار