سرپرست كميته امداد شهرستان پاكدشت، گفت: مردم پاكدشت در شش‌ماهه نخست سالجاری، 162 ميليون تومان زكات واجب و مستحبی پرداخت كردند كه اين رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 43 درصد رشد داشت.
کد خبر: ۵۱۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 25 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "مجتبی عبداللهی" با بيان اين كه ترويج، توسعه و جمع آوري زكات از طرح هاي مهم كميته امداد است، گفت: با استفاده از منابع حاصل از جمع آوري زكات خدمات موثري به مددجويان تحت حمايت كميته امداد شهرستان پاكدشت  ارائه مي شود.

وي با اشاره به اينكه شهرستان پاكدشت ظرفيت بالايي در توليد محصولات كشاورزي در سطح استان تهران دارد، افزود: تلاش مي كنيم با ترويج فرهنگ پرداخت زكات زمينه هدايت بخش اعظمي از ظرفيت زكات موجود در اين شهرستان را به نفع جامعه هدف كميته امداد جذب كنيم.

عبداللهي ادامه داد: با مشاركت دامداران، كشاورزان و باغداران 162ميليون تومان زكات در شش ماهه نخست امسال درقالب زكات واجب و مستحبي در شهرستان پاكدشت جمع آوري شده است.

سرپرست كميته امداد شهرستان پاكدشت ميزان زكات جمع آوري شده در شش ماهه نخست سال گذشته در شهرستان پاكدشت را 113  ميليون تومان اعلام كرد و گفت: ميزان زكات جمع آوري شده در شهرستان پاكدشت در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 43درصد افزايش داشته است.

وي بيان كردافزود: 100 درصد زكات جمع‌آوری شده براي درمان، معيشت، جهيزيه، تحصيل، آزادی زندانيان و مسكن محرومان در بخش جهيزيه هزينه شد.

عبداللهی گفت: در تلاش هستيم با استفاده از ظرفيت مبلغان زكات و اعزام آنها به روستاها زمينه توسعه فرهنگ پرداخت زكات و كمك به نيازمندان را در سطح جامعه فراهم كنيم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار