سرپرست كمیته امداد شهرستان پیشوا، گفت: با حضور 380 نفر از مددجویان كمیته امداد شهرستان های پیشوا، قرچك و ورامین همایش خادمان حسینی برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ 29 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "سید جلال محمدی" با بیان این كه توانمندسازی فرهنگی مددجویان یكی از اهداف این نهاد است، اظهار داشت: برگزاری همایش خادمان حسینی با حضور 380 نفر از مددجویان تحت حمایت كمیته امداد شهرستان های پیشوا، قرچك و ورامین در محل تالار قرآن بارگاه امام زاده جعفر موسی كاظم (ع)  به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) برگزار شد.

وی با بیان این كه پیوست فرهنگی برای تمامی فعالیت های كمیته امداد براساس مبانی قرآنی تنظیم و هدایت می شود، افزود: تعمیق و نهادینه سازی سنت های اسلامی، احسان و نیكوكاری و نیز تقویت عنصر ایمان از محورهای مورد توجه در بخش آموزش است.

محمدی با اشاره به برنامه های این همایش، عنوان كرد: برگزاری تواشیح، مداحی اهل بیت (ع)،دكلمه خوانی، سخنرانی و تقدیر از 20 نفر از فعالان برنامه های دینی و مذهبی از جمله برنامه های این همایش بود.

سرپرست كمیته امداد شهرستان پیشوا در ادامه با اشاره به برگزاری دوره های آموزش خانواده برای مددجویان تحت حمایت، گفت: 400 نفر از مددجویان تحت حمایت این شهرستان در شش‌ماهه نخست سال جاری از خدمات آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینكه آموزش‌های ارائه‌شده در سرفصل‌های اخلاق اسلامی، سبك زندگی اسلامی، آسیب‌های اجتماعی، فرزند پروری و مهارت‌های زندگی بوده است، افزود: زنان سرپرست خانوار، افراد در شرف ازدواج و بازمانده از تحصیل، همسران جوان، كودكان، دانش آموزان، دانشجویان و مستعدان اشتغال از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

محمدی با اشاره به ارائه خدمات آموزشی به 13 نفر از نوعروسان تحت حمایت در این شهرستان، بیان كرد: این آموزش‌ها با موضوعات همسرداری، مهارت‌های زندگی، احكام، اخلاق اسلامی و باهدف تحكیم بنیان خانواده به نوعروسان ارائه‌شده است.

سرپرست كمیته امداد شهرستان پیشوا، گفت: در پیشوا هزار و 238 خانوار كمك‌ معیشت بگیر تحت حمایت كمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار