دوره آموزش مديريت ويژه قائم مقام ها، معاونين، مديران، رؤسای ادارات و مديران شهرستان كميته امداد استان تهران در سالن همايش های فجر دفتر مركزی كميته امداد با حضور مديركل كميته امداد استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 29 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "محسن وليئی" مديركل كميته امداد استان تهران، گفت: وفاداري به سازمان بايد در بين مديران و كاركنان اين سازمان نهادينه‌سازي شود و يكي از اين روش‌ها برگزاري دوره هاي آموزش اثربخش است.

وی بابيان سخن آيت‌الله مطهری، افزود: تفكر حركت از ميان معلومات به‌سوي مجهولات است.

وليئي با اشاره به دو نوع تفكر همگرا و واگرا گفت: تفكر همگرا به معناي ارائه راه‌حل‌هاي قديمي در برابر يك مسئله است و در تفكر واگرا، خلاقيت مطرح است؛ تفكر واگرا به معناي ارائه راه‌حل‌هاي جديد در حل مسئله است.

مديركل كميته امداد استان تهران افزود: كاركنان هر مجموعه جزء سرمايه‌هاي باارزش آن دستگاه محسوب مي‌شوند و يكي از شيوه‌هاي مهم نيل به اهداف سازمان برگزاري دوره‌هاي آموزشي و ارتقاء سطح آگاهي و اطلاعات كاري نيروها است.

وي با اشاره به چهاراصل ياد دهنده، يادگيرنده، محتواي آموزشي و ارزيابي در آموزش، بيان كرد: هركدام از اين موارد دچار اشكال باشد آن دوره آموزشي تأثيرگذار نخواهد بود اما اگر براثر حضور در اين دوره آموزشي در راهبردهاي سازمان و فعاليت‌هاي بعدازآن توفيقات بيشتري براي سازمان در پي داشته باشيم ارزيابي دوره آموزشي، موفق بوده است.



 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار