فرماندار قدس از کاهش چشمگیر سرقت‌های کوچک و خُرد در سطح این شهرستان، خبر داد.
کد خبر: ۵۰۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲ 08 October 2017
به گزارش تابناکم تهران، "سید مهدی محمدی" ضمن تبریک به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: یکی از مهّم‌ترین ارکان حفظ امنیت و آرامش در جمهوری اسلامی ایران نیروی باصلابت انتظامی است که در انجام وظایف خود تمام همّت خود را صرف استقرار و ثبات امنیت و آرامش در جامعه می‌کند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با همّت شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی، کشور در امنیت کامل به سر می‌برد، افزود: با وجود ناامنی‌های موجود در سطح منطقه غرب‌آسیا، امروز باتدبیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری و با کمک تمامی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، کشور و جامعه ما از امنیت مطلوبی بهره‌مند ‌است.

فرماندار قدس با تأکید بر این‌که در نام‌گذاری هفته ناجا، تنها موضوع تقدیر و تجلیل نیست گفت: باید در این هفته بتوانیم تمامی توان و ظرفیت‌های خود را چه در بحث منابع انسانی و چه در زمینه تجهیزات و طرح‌ها و برنامه‌ها پالایش کنیم، تا بتوانیم آینده‌ای توأم با آرامش و امنیت کامل را برای کشور رقم بزنیم.

محمدی ضمن تقدیر از تمامی مسوولان و افرادی که در راستای تأمین نظم و امنیت شهرستان نیز تلاش می‌کنند، تصریح کرد: در ابتدای ورودم به شهرستان برخی سرقت‌های کوچک و خُرد تا حدودی نگرانی‌هایی را ایجاد کرده بود که به مرور با اقدام خوب نیروی انتظامی شاهد کاهش چشمگیر این‌گونه سرقت‌ها بودیم، و امروز شهرستان از امنیت و آسایش خوبی برخوردار است. ما همواره پشتیبان و حامی نیروهای امنیتی انتظامی استان هستیم و در این مسیر همکاری و مشارکت مردم با نیروی انتظامی در ارتقاء امنیت اجتماعی نیز بسیار حائز اهمیت است و بی‌تردید مشارکت مردم با نیروی انتظامی ضمانت اجرای ثبات امنیت در جامعه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار