فرماندار قدس مطرح کرد:
فرماندار قدس گفت:پالایش دقیقی بر روی اعضای شعب انجام گرفته تا با عنایت به تجربیات دور نخست، انتخاباتی مطلوب در این شهرستان برگزار شود.
کد خبر: ۲۱۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 27 April 2016
حسین کاغذلو در خصوص اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخاباتی باشکوه  و به یاد ماندنی در این شهرستان اظهار داشت:دور نخست انتخابات در این منطقه با مشارکت ۵۰ درصدی همراه شد و امیدواریم با حضور پرشور وشایسته مردم و واجدین حق رأی، برگ زرین دیگری در تاریخ انتخابات این شهرستان ثبت شود.

فرماندار قدس افزود:در حوزه اجرایی و نظارتی، جلساتی مربوطه برگزار شده تا با هماهنگی حداکثری، بستر و زمینه برای تسهیل شرایط رأی دهی مردم به نحوی شایسته ومطلوب تری مهیا شود.

کاغذلو گفت:با عنایت به تجربیات دور نخست انتخابات، پالایش بر روی اعضای شعب در دستور کار قرار گرفت تا  فرایند برگزاری و اجرایی انتخابات، به بهترین نحو ممکن محقق شود.

فرماندار قدس عنوان کرد:نفراتی که در دور اول ضعیف عمل کرده اند، جابجا خواهند شد تا با شایستگی تمام این حماسه عظیم سیاسی به تصویر کشیده شود.

وی افزود:در طول دوران تبلیغات، شاهد بروز تخلفاتی در حوزه تبلیغات انتخاباتی بوده ایم که با عنایت به ضوابط و قوانین تعریف شده، کمیته امحا را برای برخوردهای مقتضی فعال کردیم.

کاغذلو یادآور شد:رعایت قانون و اخلاق دو عنصر و مولفه تعیین کننده محسوب می شود که با تمسک به آن می توان انتخاباتی به یاد ماندنی را در این حوزه انتخابیه برگزار کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار