حسن ویلان:
به گزارش تابناک سمنان: حسن ویلان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سمنان از راه اندازی پویش «نذر سلامت» در استان خبر داد و گفت: موضوع این پویش مقابله با کرونا و جمع آوری کمک برای نیازمندان است.
کد خبر: ۸۳۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 28 March 2020

تمدید خودکار اعتبار کارت‌ها تا پایان سال ۹۹/ ضدعفونی مستمر شعب ...

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سمنان ظهر شنبه در نشست برنامه‌ریزی پویش‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان به میزبانی سالن جلسات این اداره کل، ضمن بیان اینکه یکی از پویش‌های راه اندازی شده در سطح استان «نذر سلامت» نام دارد، ابراز کرد: موضوع این پویش در واقع کمک به نیازمندان برای رفع کرونا است.

وی تأمین اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد را محور اصلی این پویش مردمی خواند و ابراز کرد: مردم نیک‌اندیش استان بدون مراجعه حضوری و از طریق سایت امداد به نشانی WWW.EMDAD.IR می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

حسن ویلان کد دستوری #*۰۲۳*۸۸۷۷* را دیگر راه مشارکت مردم در پویش نذر سلامت دانست و ابراز کرد: شماره تماس ۰۹۶۸۸۷ برای استفاده از طریق تلفن ثابت سومین راه مشارکت مردم با پویش نذر سلامت در سطح استان محسوب می‌شود.

ویلان با بیان اینکه این پویش مردمی زمینه مشارکت مردم نیکوکار استان سمنان را برای کمک به تهیه اقلام ضروری و بهداشتی فراهم کرده است، گفت: مردم نقش ویژه ای در مقابله با ویروس کرونا دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار