نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: مسابقات بین‌المللی فرصت معرفی ارزش‌های اخلاقی، دینی و ملی است.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳ 16 April 2024

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی شامگاه گذشته ۲۷ فروردین در دیدار با کادرفنی و تکواندوکاران اعزامی استان به مسابقات بین‌المللی کیش اظهار کرد: به اهتزاز درآوردن پرچم کشورمان در میادین جهانی و بین المللی افتخار بزرگی است.

وی با تجلیل از تلاش مربیان و حمایت خانواده‌ها از ورزشکاران خاطرنشان کرد: ورزشکاران در رویداد‌های ورزشی، فرهنگ همه کشور را نمایندگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با تاکید بر اهمیت ورزش قهرمانی در میادین و عرصه‌های بین‌المللی گفت: مسابقات ورزشی بین‌المللی، فرصتی برای معرفی ارزش‌های اخلاقی، دینی و ملی ورزشکاران و به اهتزاز درآمدن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: موفقیت ورزشکاران در میادین بین‌المللی مایه سرافرازی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه ورزشکاران ایرانی نماینده فرهنگ ایرانی و اسلامی در مسابقات جهانی هستند اظهار کرد: نوع پوشش، ادب و رفتار ورزشکاران ایران، بیانگر ارزش‌های والای اسلامی و ایرانی است.

وی با تقدیر از زحمات مسئولان و مربیان رشته تکواندو در استان خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد موفقیت ورزشکاران عزیز در این مسابقات و شادی خانواده‌های این عزیزان و مردم باشیم.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار