فرماندار گرمسار تعداد مصدومان حادثه انفجار در یک خانه مسکونی در این شهر را ۱۲ نفر اعلام کرد و گفت: حال یکی از مصدومان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰ 08 April 2024

به گزارش تابناک سمنان، رضا خانی اظهار کرد: حال یکی از مصدومان به‌دلیل شدت سوختگی وخیم است و حال ۱۱ مصدوم دیگر این حادثه خوب است.

وی از انتقال همه مصدومان به بیمارستان خبر داد و بیان کرد: نیرو‌های امدادی، آتش‌نشانی و اورژانس با حضور بهنگام، مصدومان را به سرعت منتقل و به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کردند.

فرماندار گرمسار یادآوری کرد: صبح امروز (۲۰ فروردین ماه) در جریان انفجار در یک ساختمان مسکونی، تعدادی از شهروندان گرمساری دچار حادثه شدند.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا درباره وضعیت اسکان حادثه‌دیدگان، به تخریب زیاد این مجتمع مسکونی چهار طبقه اشاره و اظهار کرد: همه واحد‌های این مجتمع مسکونی تخلیه شده‌اند و محلی برای اسکان موقت افراد آماده شده است. تخلیه این مجتمع با هدف پیشگیری از حوادث احتمالی ناشی از تخریب مجتمع انجام شده است.

خانی با تقدیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان، گفت: از لحظه ابتدایی حادثه همه دستگاه‌های خدماتی مانند آب، برق، گاز، آتش‌نشانی، هلال احمر، اورژانس و ... در محل حضور یافتند و به حادثه‌دیدگان خدمات‌رسانی کردند.

فرماندار گرمسار که اکنون در محل حادثه حضور دارد به خبرنگار ایسنا گفت: اوضاع در حال حاضر تحت کنترل است و نیرو‌های انتظامی در محل حضور دارند و آرامش برقرار است.

او در پاسخ به پرسشی درباره علت این حادثه، اظهار کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار