معاون پلیس فتای ناجا از تشکیل بیش از ۱۰ هزار پرونده تخلف در سایت دیوار از ابتدای سال ۹۷ تا کنون و ورود دادستانی به این موضوع خبر داد.
کد خبر: ۷۱۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 18 February 2019
پلیس فتا

به گزارش «تابناک تهران»؛ سرهنگ حسین رمضانی درباره آخرین وضعیت سایت دیوار و اینکه گفته می‌شود پلیس درخواست تعطیلی این سایت را داده است، گفت: پلیس فتا همواره حامی استارت‌آپ‌ها و وب‌سایت‌های مختلف در فضای مجازی بوده است و از حقوق کاربران و مالکان آنها حمایت می‌کند. در این میان سایت‌هایی مانند دیوار وجود دارد که جرایم در آنها رشد زیادی داشته است به طوری که از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۱۰ هزار پرونده تخلف در سایت دیوار داشته‌ایم.

وی درباره اینکه آیا این موضوع صرفاً مختص به سایت دیوار است یا خیر،  گفت: سایت‌های مشابه دیوار نظیر شیپور وجود دارد اما جرایم در فضای سایت دیوار افزایش قابل توجهی داشته است.

رمضانی با بیان اینکه افزایش جرایم در این سایت سبب نگرانی پلیس شد، اظهار کرد: چندین جلسه با مدیران این سایت داشتیم اما متأسفانه منجر به نتایج مطلوبی نشد و همین موضوع نگرانی ما را افزایش داد و سبب شد تا گزارشی از تخلفات رخ داده در این سایت را به استحضار دادستان برسانیم و او دستور داد تا دادسرای مربوطه به این مسئله رسیدگی کند.

معاون پلیس فتا با بیان اینکه ما به هیچ عنوان معتقد به تعطیلی یا بسته شدن سایت نیستیم، گفت: با این حال حفظ حقوق شهروندان و کاربران این سایت برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل باید شیوه تشخیص هویت آگهی‌دهندگان و امنیت کاربران در این فضا افزایش پیدا کند بنابراین درخواست ما از مدیران دیوار این است که با اقدامات خود امنیت کاربران و آگهی‌دهندگان در این سایت را ارتقا دهند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سایت دیوار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار