رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر گفت: فردی که با درج آگاهی در خصوص کالاهای لوکس با قیمت ارزان در سایت دیوار از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۵۶۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 04 February 2018

سرهنگ اردشیر نادرى رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر اظهار کرد: فردی با درج آگاهی در خصوص کالا‌های لوکس با قیمت‌های ارزان در سایت دیوار، طمع شهروندان را تحریک و برای کلاهبرداری از آن‌ها، افراد خواهان این کالا‌های قلابی را تشویق به واریز مبلغی به عنوان بیعانه می‌کرد.

وی افزود: این فرد با افتتاح حساب‌های جعلی در بانک و اخذ کارت بانکی، شماره این کارت‌ها را برای واریز وجه به مردم معرفی می‌کرد، تا هیچ ردپایی از وی باقی نماند.

رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر گفت: پس از ثبت شکایت‌های فراوان، عوامل کلانتری از طریق اقدامات فنی و قرار صوری در خیابان زمزم، متهم را شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز دستگیر کردند.

سرهنگ نادری تصریح کرد: در بررسی اولیه و اخذ پرینت حساب‌های این شخص، جعلی بودن حساب مشخص و سپس بررسی این حساب‌ها نشان داد که متهم از بیش از ۳۰۰ نفر از هموطنان در سراسر کشور به خصوص اصفهان، شهریار و تهران اقدام به کلاهبرداری از این طریق کرده است.

وی افزود: این متهم به طور تقریبی از هرکدام از مالباختگان به بهانه اخذ بیعانه برای کالای قلابی حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان دریافت کرده بود.

سرهنگ نادری، ضمن توصیه شهروندان به هوشیاری در خرید‌های اینترنتی، از آن‌ها خواست تا بدون اطلاع از هویت فروشنده و واقعی بودن کالاها، اقدام به خرید از این سایت‌ها نکنند.

کلاهبرداری از ۳۰۰ شهروند با کالا‌های قلابی در سایت دیوار+عکس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار