معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی خبر داد که با عنوان مامور پلیس و با همراه داشتن تجهیزات پلیسی مختلفی، چون دستبند، شوکر و ... با خودرو‌های سمند و ۲۰۶ سفید رنگ در نقاط مختلف شهر تهران از شهروندان و اتباع افاغنه سرقت می‌کرد.
کد خبر: ۶۹۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹ 20 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار داشت:این سارق که فردی حدودا ۳۴ ساله و دارای سوابق متعدد کیفری می‌باشد بار‌ها با عنوان پلیس اقدام به سرقت از شهروندان و به خصوص اتباع افاغنه می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه این سارق در چندین نوبت برای خرید موتور‌های سنگینی که در سایت دیوار برای فروش قرار داده بودند بعد از دیدن فروشنده و تحویل موتور سیکلت با جو سازی و معرفی خود به عنوان مامور ضمن تهدید فروشنده، موتور سیکلت را به سرقت می‌برده است، بیان داشت:این سارق در اعترافات خود به سرقت چندین فقره موتور سیکلت به این شیوه اعتراف کرده است.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه این سارق در برخی مواقع با همدستی چند نفر دیگر با خودو‌های ۲۰۶ و سمند سفید رنگ مجهز به ال‌ای دی تحت عنوان مامور پلیس از مردم اخاذی می‌کردند، عنوان داشت: این فرد در اعترافات خود عنوان داشته است که چندین نوبت با عنوان مامور پلیس از افاغنه اخاذی کرده است.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه این سارق در سرقت‌های خود از پلاک‌های متعدد جعلی استفاده می‌کردند و در اعترافات خود 
به سرقت ده مورد پلاک خودرو، سرقت خودرو و موتور سیکلت، اعتراف داشته است، بیان داشت: این سارق در انجام سرقت‌های خود با معرفی خود به عنوان مامور پلیس و با نشان دادن برخی وسایل و ابزار پلیسی مثل سلاح کمری، دستبند و ... با دستبند زدن سوژه‌های خود و ایجاد رعب و وحشت برای آن‌ها اقدام به سرقت کیف پول، کارت بانک، تلفن همراه و اموال قیمتی و با ارزش آن‌ها را سرقت می‌کرده است.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه این متهم در حال حاضر در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ می‌باشد، بیان داشت: کسانی که به این شیوه از آن‌ها سرقت شده است می‌توانند به ادراه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه و یا با شماره تلفن ۵۱۰۵۵۶۰۱ تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار