مسئول علمی پژوهشی سپاه شاهرود:
مسئول علمی پژوهشی سپاه شاهرود از برگزاری دوره‌های آموزشی برنامه‌نویسی با ارائه مدرک معتبر در مرکز رشد بسیج علمی پژوهشی شهید تهرانی مقدم شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۵۴۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 06 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، علی گرمه در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این دوره‌ها در جهت پرورش و رشد و همفکری نخبگان و پژوهشگران بسیجی دانشگاه‌ها در زمینه‌های علمی و دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی افزود: تدریس این دوره‌ها را اساتید مجرب و متخصص بر عهده دارند و در پایان دوره نیز به شرکت‌کنندگان مدرک معتبر اعطا خواهد شد.

مسئول علمی پژوهشی سپاه شاهرود با بیان اینکه این دوره‌ها با اخذ کمترین هزینه در مرکز بسیج علمی پژوهشی رشد شهید تهرانی مقدم سپاه شاهرود برگزار می‌شود، تصریح کرد: .

وی با اشاره به آموزش‌ها افزود: دوره‌های آموزش برنامه‌نویسی نرم‌افزار متلب از پایه تا پیشرفته، آموزش پردازش تصویر با متلب، آموزش پردازش سیگنال با متلب، آموزش کنترل فازی با متلب، آموزش شبکه عصبی مصنوعی، آموزش سیمولینک متلب، آموزش کنترل خطی، آموزش برنامه‌نویسی جاوا، آموزش کنترل تطبیقی با متلب، آموزش ریاضیات کنکوری مخصوص رشته تجربی، آموزش الگوریتم‌های فرا اکتشافی با متلب، آموزش معادلات دیفرانسیل، کارگاه انتخاب نشریه برای مقالات و پایان‌نامه نویسی و آموزش نرم‌افزار فتوشاپ برگزار می‌شود.

گرمه با اشاره به نحوه ثبت‌نام در این دوره‌ها بیان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۸ تا۱۳ به دفتر مرکز رشد علمی شهید تهرانی مقدم واقع در کانون جوانان بسیج شاهرود مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام تا پایان دی ‌ماه است، افزود: ظرفیت ثبت‌نام محدود است اولویت باکسانی است که زودتر ثبت‌نام کرده باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار