مدیر امور منابع آب شهریار، گفت: از پانزدهم تا 20 مهر سال جاری با پر و مسلوب المنفعه کردن 4 چاه غیر مجاز از برداشت سالانه 148 هزار و 500 مترمکعب آب جلوگیری شده است.
کد خبر: ۵۰۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 14 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "وحید مرادی نسب" در این خصوص، اظهار داشت: با هماهنگی گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی در این مدت 4 حلقه چاه غیر مجاز در راستای حفاظت از منابع آبی پر و مسلوب المنفعه شده است.

وی با اشاره به اینکه این تعداد چاه در مجموع137 مترعمق و 7.5 لیتر در ثانیه آبدهی داشته است، تصریح کرد: با انجام این عملیات از خروج 148 هزار و 500 متر مکعب آب در سفره های زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.

مدیر امور منابع آب شهریار با بیان اینکه حفاظت از منابع آب با جدیت هر چه بیشتر در برنامه های کاری ما قرار دارد، اظهار داشت:  عدم رعایت الگوی مصرف آب و بی توجهی هموطنان نسبت به منابع آب زیر زمینی تبعات جبران ناپذیری به دنبال دارد که می تواند زندگی و معیشت ساکنان را به خطر بیندازد.

وی در پایان بیان کرد: گروه گشت و بازرسی امور منابع آب شهریار بر اساس قانون با هر گونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار